Toon posts:

socket A koelers

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarom moeten hier weer allemaal nieuwe koelers voor ontwikkeld worden? omdat de core hoger is ofzo en er dan teveel kracht op staat en ie dan kaduuk kan gaan ofzo??

En weet er iemand of een Globalwin FEP32 past op een duron?

Verwijderd

Er moeten eigenlijk geen nieuwe heatsinks ontwikkeld worden daar AMD al voetjes op de T-bird en Duron heeft gedaan. Elke PPGA heatsink past dan dus.

Verwijderd

de GlobalWIN FEP32 past dus.

Verwijderd

Het heeft met de kussentjes te maken die op die duron/tbird zitten. Er zijn heel veel heatsinks die dan helemaal geen contact maken met je core, en dat kan je beter niet hebben zul je begrijpen. 8 sec met je processor doen is niet echt kewl

Verwijderd

Op dinsdag 22 augustus 2000 14:43 schreef Sinterklaas het volgende:
Het heeft met de kussentjes te maken die op die duron/tbird zitten. Er zijn heel veel heatsinks die dan helemaal geen contact maken met je core, en dat kan je beter niet hebben zul je begrijpen. 8 sec met je processor doen is niet echt kewl
ja.. waarom zijn die kussentjes eigelijk? bij mij zitten er ook 4 op... bescherming ofzo?

• Otho
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Otho

Zoeken scheelt ergernis

jemig, als je hebt over ouwe koeien uit de slot halen :+

Verwijderd

Op zondag 10 februari 2002 18:00 schreef Otho het volgende:
jemig, als je hebt over ouwe koeien uit de slot halen :+
ik vraag dat gewoon ja... of mag dat zelfs niet meer :(

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
voor somiige sockets kan je toch fans gebruiken die voor een ander socket is ontworpen toch?? welke sockets zijn dat?>

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

ik ben onlangs in computer-land geweest, en toen zag ik een mededeling hangen: "Vanaf nu word er geeen garantie gegeven op AMD processoren als je zelf de cooler opzet!" stond erop.
ik geloof dat ze "Dragon orb?" helemaal verboden hebben.
tijdens het opzetten van de heatsink, ontstaat een luchtkussen, die je dus niet weg kan krijgen, en zo ontstaat een heel groot kans dat je lieve CPU z'n laatste rekensommetje heeft verricht!
(Zuurstof+extreem hitte = Flammetje = daag lieve REKENWONDER >:) ).

PS: "Dit hang alleeen een beetje vaag in mijn geheugen, dus ik kan het mishebben"

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Oude koe, en omhoog gehaald met een enorme SEARCH vraag.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.