Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Droned
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11-2023
Ik ben op zoek naar een Android tablet van minimum 8 inch schermdiagonaal en dat de laatste versie draait van Android. Ik vind het belangrijk om de nieuwste versies te kunnen draaien als software ontwikkelaar.

De tablet zal vooral gebruikt worden om te surfen, Netflix te kijken en mails te versturen.
Wat ook belangrijk voor me is is het kunnen uitbreiden van het geheugen. Ik heb ervoor steeds een iPad gehad maar ik vond het vervelend dat ik steeds apps moest verwijderen omdat ik niet meer over voldoende opslagruimte beschikte.

Ik twijfel tussen volgende toestellen :

- Samsung Galaxy Tab S2
- Yoga Tab 3 Pro 10
- Huawei MediaPad M3

Iemand die ervaring heeft met deze toestellen of een ander toestel kan aanbevelen?

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
Ik overweeg zelf de Lenovo Yoga Book, vanaf 499euro.
Ook 10", zal binnenkort hoop ik wat beter leverbaar worden want ik wil hem graag eerst even in het echt zien.
Voor het kijken van Netflix en het surfen, zoals je aangeeft, zou ik wel gaan voor 10". Net even wat prettiger als je wat langer kijkt.

Voor de toepassingen die je noemt, zal iedere tablet wel voldoen. Update beleid is moeilijker, ik heb het idee dat tablets daarmee nog achterlopen op telefoons.

[ Voor 21% gewijzigd door Gadgeteer op 14-11-2016 13:32 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, dus schopje van TGA -> MAA.

Je openingspost is al erg compleet. Maar ik mis nog wat je budget is.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 20:05
Een google Pixel C? Altijd de laatste updates.

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:36
Ik zou ze alledrie eens vergelijken met de Nvidia Shield K1, je krijgt ENORM veel waar voor je geld. Ik was erg verrast over de snelheid en kwaliteit die je krijgt.

En deze heeft de update naar 6.0.1 gehad. Ja 7 is de laatste maar die is alleen nog uit voor Google modellen. Dus als die eis strict is kan je alleen eem Pixel C kopen en heb je 0 alternatieven.