Ik ben op zoek naar een Android tablet van minimum 8 inch schermdiagonaal en dat de laatste versie draait van Android. Ik vind het belangrijk om de nieuwste versies te kunnen draaien als software ontwikkelaar.
De tablet zal vooral gebruikt worden om te surfen, Netflix te kijken en mails te versturen.
Wat ook belangrijk voor me is is het kunnen uitbreiden van het geheugen. Ik heb ervoor steeds een iPad gehad maar ik vond het vervelend dat ik steeds apps moest verwijderen omdat ik niet meer over voldoende opslagruimte beschikte.
Ik twijfel tussen volgende toestellen :
- Samsung Galaxy Tab S2
- Yoga Tab 3 Pro 10
- Huawei MediaPad M3
Iemand die ervaring heeft met deze toestellen of een ander toestel kan aanbevelen?
De tablet zal vooral gebruikt worden om te surfen, Netflix te kijken en mails te versturen.
Wat ook belangrijk voor me is is het kunnen uitbreiden van het geheugen. Ik heb ervoor steeds een iPad gehad maar ik vond het vervelend dat ik steeds apps moest verwijderen omdat ik niet meer over voldoende opslagruimte beschikte.
Ik twijfel tussen volgende toestellen :
- Samsung Galaxy Tab S2
- Yoga Tab 3 Pro 10
- Huawei MediaPad M3
Iemand die ervaring heeft met deze toestellen of een ander toestel kan aanbevelen?