Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HTC presenteert waterdichte telefoon zonder 3,5mm-jack

Pagina: 1
Acties:

• TunefulDJ_Mike
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-10 12:04
Hoi,

Ik zag in deze titel en in het artikel zelf een fout staan, er wordt beweerd dat het toestel waterdicht is. Echter volgens de IP rating (welke IP57 draagt) is deze telefoon dat helemaal niet. Sterker nog een IP rating is een indicator in hoeverre iets water/stof afstoot. Waterdichtheid wordt gemeten met de ATM rating welke deze telefoon niet draagt. (overigens zijn er vrij weinig producten wat echt waterdicht is).

Het betreffende artikel nieuws: HTC presenteert waterdichte telefoon zonder 3,5mm-jack

[ Voor 20% gewijzigd door TunefulDJ_Mike op 11-11-2016 20:11 . Reden: Artikel bijvoegen is ook wel handig. ]

Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens de IP57-specificatie kan het toestel een half uur lang ondergedompeld worden in water tot een meter diep. Dat vertalen als "waterdicht" is imo geen probleem. Wel zal ik nog verduidelijken wat er precies wordt bedoeld.