Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal hem hoofdzakelijk voor mijn werk als software ontwikkelaar (.NET) gebruiken. Ik draai hiervoor af en toe virtuele machines (oa emulators van mobiele apparaten). Veel geheugen is een pre omdat ik af en toe met machine learning toepasingen bezig ben. Ook zal ik af en toe een spelletje spelen (bijv. Civilization 6), maar hoeft dit niet allemaal op ultra met gigantische framerates.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen keiharde bovengrens. Goede prijs-kwaliteit vind ik belangrijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitors, toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag geluidsniveau is een pre. Uiterlijk maakt mij niets uit.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf een combinatie gemaakt van het mainstream en high-end systeem van de BBG van november. Ik heb hierbij de CPU en koeler van het high-end systeem gepakt (fijn bij ontwikkelen), maar bijvoorbeeld de videokaart, moederbord en kast van het mainstream systeem. Ik wil graag even laten checken of de gemaakte combinatie goed gaat werken en bij mijn wensen aansluit.
Concrete vragen
Ik zal hem hoofdzakelijk voor mijn werk als software ontwikkelaar (.NET) gebruiken. Ik draai hiervoor af en toe virtuele machines (oa emulators van mobiele apparaten). Veel geheugen is een pre omdat ik af en toe met machine learning toepasingen bezig ben. Ook zal ik af en toe een spelletje spelen (bijv. Civilization 6), maar hoeft dit niet allemaal op ultra met gigantische framerates.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen keiharde bovengrens. Goede prijs-kwaliteit vind ik belangrijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitors, toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Laag geluidsniveau is een pre. Uiterlijk maakt mij niets uit.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb zelf een combinatie gemaakt van het mainstream en high-end systeem van de BBG van november. Ik heb hierbij de CPU en koeler van het high-end systeem gepakt (fijn bij ontwikkelen), maar bijvoorbeeld de videokaart, moederbord en kast van het mainstream systeem. Ik wil graag even laten checken of de gemaakte combinatie goed gaat werken en bij mijn wensen aansluit.
Concrete vragen
- Past de gekozen koeler in de gekozen kast?
- Blokkeert de koeler geen geheugenslots (wil ze alle 4 gaan gebruiken)?
- Is er wellicht een stillere en/of goedkopere optie voor de koeler?
- Is de gekozen voeding (afkomstig uit high-end) de beste keuze? Of volstaat de voeding uit het mainstream systeem?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 358,90 | € 358,90 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 8G OC | € 290,40 | € 290,40 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock Pro 3 | € 75,95 | € 75,95 |
| 2 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 96,50 | € 193,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 161,95 | € 161,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.331,65 | |