Video slider

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan-901
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-11-2023
Hallo,

In een Magento website hebben wij een slider. In die slider kun je custom html plaatsen. Nu wil ik daar een video in laten afspelen, wat ook lukt met de iframe code van Youtube.

Nu is het alleen zo dat de andere banners 1800x538 pixels groot zijn (en meeschalen met de grootte van iemands scherm), en een youtube filmpje eigenlijk nooit dit formaat heeft.

Daarom wil ik graag dat de video schermvullend wordt afgespeeld, en daar een laag overheen komt die net zo groot is als de andere banners waar ik dan ook nog tekst in kwijt kan, maar hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Iets met een container (div ofzo) en overflow: hidden o.i.d.. Maar hier op GoT verwachten we dat je zélf wat eigen inzet toont en dat ook laat zien in je topic (zie onze Quickstart). Ik zie daar helaas niets van terug. Open gerust een nieuw topic maar hou dan voorgenoemde quickstart even in je achterhoofd ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.