Toon posts:

Sony TV model code.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit er aan te denken om een nieuwe TV aan te schaffen.
Heb altijd Sony TV's gehad en ben daar eigenlijk erg tevreden mee.
Nu was mijn oog gevallen op de Sony KD-55SD8505.
Mooie 4K curved smart-tv met HDR en het android TV OS.

Deze kost 1599,- bij de mediamarkt, en dan krijg je nog 100,- cashback via Sony.
http://www.mediamarkt.nl/...html?ga_query=KD55SD8505B

Nu zag ik via Pricewatch dat hij in belgie 1199,- was bij artencraft.be, ook hier nog 100 euro cashback.
https://www.artencraft.be...d8505b-curved-386696.html

Wat mij echter opviel is dat de belgische variant het model KD-55SD8505B is, een extra B erachter dus.
Wat ik zo kon vinden met betrekking tot uitleg van de model codes van sony, zou die B het ontwerpjaar betekenen. En dat de B voor 2014 zou staan. Klopt dit? of zijn het exact dezelfde modellen?

Als het namelijk dezelfde zijn, dan rij ik met alle plezier 170km om 400 euro te besparen.... het grote voordeel van een auto en diesel van de zaak :P Of gewoon online bestellen :P

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:08:
Wat mij echter opviel is dat de belgische variant het model KD-55SD8505B is, een extra B erachter dus.
Wat ik zo kon vinden met betrekking tot uitleg van de model codes van sony, zou die B het ontwerpjaar betekenen. En dat de B voor 2014 zou staan. Klopt dit? of zijn het exact dezelfde modellen?
Volgens mij hoort deze bij de 2016-collectie. Zie ook [LCD] Sony 2016 line-up.
Gr.
Raz.
Dit doen we niet op het forum. Check Het algemeen beleid #groeten nog even.

Ten slotte nog een verhuizing naar Consumentenelektronica Aankoopadvies aangezien dit aankoopadvies betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat zei Sony's klantenservice toen je ze belde met je vraag? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)