Toon posts:

cs admin control.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is er een programma waarmee je de welkoms boodschap kan aanpassen de setting zoals wapens (geen awp's) enzo kan veranderen!

ik host wel een een game maar ik kan hem alleen een naam geven en een kaart!

meer niet!

iemand?

Verwijderd

ja, met admin mod kan je dat doen. Vraag me niet hoe want ik heb daar geen ervaring mee.

lees dit ff door.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
De welkomstboodschap zit in een tekstfile.
Weet niet welke. Vast welcome.txt of .cfg ofzo.

Voor meer geavanceerde settings heb je de admin-mod nodig. Op www.counter-strike.net of de link die ds gaf moet je die kunnen vinden.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

welkomsboodschap staat in motd.txt

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op vrijdag 29 juni 2001 21:57 schreef SuB het volgende:
welkomsboodschap staat in motd.txt
Is dat die welkomstboodschap die op strikerz te lang is? :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

nee dat is een gedeelte van admin mod.

motd.txt is dat scherm waar je ff ok moet klikken.

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-11 23:41

scim

Nani?

Ik zou zeggen kijk eens op http://www.adminmod.org daar zul je wel veel vinden over dit soort dingen.
Nog iets, maak pls een dedicated server... De netcode van HL is redelijk goed en je kunt met gemak met 4 spelers via een kabelmodem (met 16kb/s upload dus, iig mijn @home verbinding doet het heel goed) ik kan dus 4 man hosten met een ping van rond de 80 a 100. Adminmod heb ik zelf nog niet mee gespeeld, maar er zijn vast wel mensen die er meer verstand van hebben. Firefox bijvoorbeeld, head admin van de strikerz.net servers.

Verwijderd

ikke bijvoorbeeld, nou ja, ik ben admin van strikerz en kan de main dingen van de admin mod :) ik heb hem ook hier op mijn eigen compu staan om er mee te kloten :)

[GoT]UneXpeCteD

Verwijderd

ik weet precies hoe je serrver kan maken enz. alleen ik moet het Progje

RCON hebben iemand een idee

ik ga maandag met vakantie dus...

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 00:27 schreef Joboskrillo het volgende:
ik weet precies hoe je serrver kan maken enz. alleen ik moet het Progje

RCON hebben iemand een idee

ik ga maandag met vakantie dus...
Dat is geen progje. RCON is het standaard admin commando. RCON betekent Remote Control dat houdt in dat je de server van een andere plaats kan beheren.

Als je dus bv het rcon password hebt van een server dan kan je jezelf admin maken dmv:

rcon_port <port>
rcon_address <ip address>
rcon_password <password>

in te typen.

als je dat allemaal hebt gedaan dan kan je allerlei instellingen veranderen of personen kicken etc.

Het is dus geen apart progje. Er zijn genoeg sites die rcon uitleggen dus moet je maar ff op google zoeken.

Verwijderd

ja maar dat heb je dus ook in een win32 venster wat je dan ff op je taak balk kan laten draaien dus.. dat zoek ik

nu kan ik het vinden bij fileplanet maar daar krijg ik het maar niet gedownlod

Verwijderd

wij zijn ook admin mod aan het testen :) we gaan ook wat plugins draaien

Verwijderd

http://server.counter-strike.net

staat bijna alles wat je nodig hebt om een server te starten en meer! echt handige site is dat!

Verwijderd

heel leuk maar als je naar

www.fileplanet.com gaat daar heb je wat ik nodig heb alleen ik kan hiet niet downloaden :( waar om weet ik zelf ook niet :)

als iemand het lukt zou hij het dan even op

FTP://213.51.77.117 kunnen uploaden

alvast bedankt
Op zondag 01 juli 2001 09:24 schreef UneXpeCteD- het volgende:
http://server.counter-strike.net

staat bijna alles wat je nodig hebt om een server te starten en meer! echt handige site is dat!

Verwijderd

omdat je nu bij fileplanet moet registreren
Pagina: 1