Toon posts:

WiFi deurbel met cam & iPhone 6s

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Helemaal nieuw en volledig onbekend.
Ik heb een WiFi deurbel gekocht met camera. Alles werkt als ik de App op mijn telefoon open heb staan. Zodra ik de App sluit (zeg maar net als met bijvoorbeeld WhatsApp) dan werkt het niet meer. Ik heb diverse App's geprobeerd en allemaal hetzelfde probleem.

Moet ik ergens instellen dat de App op de achtergrond actief is? Net als SMS en WhatsApp berichten die ik kan ontvangen als de App is gesloten?

Wie zou mij de helpende hand willen en kunnen toesteken?

Ik ben te bereiken via media@mikevdbeek.nl
alvast dank voor tijd en moeite
Hartelijke groet, Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
@Poverino, welkom op het forum.
Om je te kunnen helpen hebben we meer gegevens van je nodig...welke deurbel (merk, type) gaat het om ?
En antwoord geven doen we hier in het topic en niet via de mail. Zo hebben andere die tegen dit, of soortgelijk, probleem aanlopen er ook wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:22
Poverino, welkom op GoT :w

Zoals Alternative al aangeeft helpen we je graag, maar dan wel via het forum en niet via email. Dan hebben andere forum gebruikers er namelijk ook iets aan. Daarnaast hebben we wel wat meer informatie nodig om je te kunnen helpen :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OK ik probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Het gaat om een Home Security Rainproof Wireless WiFi Smartphone Remote Video Camera. Gekocht via GEEK. Ik maak gebruik van de App Smartbell en heb de iPhone 6s en 5s. Als ik de App handmatig open dan kan ik de bel aanroepen en via de camera beelden bekijken. Deze verbinding werkt zowel in- en om het huis en zelf andere kant dorp. Indien ik de App gewoon sluit net als WhatsApp en er drukt iemand op de deurbel dan gebeurt er niets. Als ik de App handmatig open en er belt iemand via de deurbel dan werkt het wel. Mijn vraag wie zou mij hierbij willen en/of kunnen helpen?
Dank alvast hartelijke groet Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick.klopping
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-08 18:43
Ha Mike,

Heb je in IOS 'ververs apps op de achtergrond' aanstaan? Zo ja, staat de app 'Smartbell' daar weergeven?

Instellingen -> Algemeen -> Ververs apps op de achtergrond

Met vriendelijke groet,
Rick