WD Cloud mappen niet zichtbaar bij Netwerk Windows 10

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Anoniem: 838005

Topicstarter
Gisteren de WD Cloud binnen gekregen en begonnen met de installatie, maar nu kom ik al snel niet meer verder.
Mijn laptop is voorzien van windows 10. In de verkenner zie ik wel de WDcloudopslag station, maar als ik deze open wordt ik direct naar het de site met een ip adres verwezen van de WDCloud. Terwijl ik bij het openen van het station juist daar de mappen onder moet zien waar alle bestanden opgeslagen zouden kunne worden.
Ik heb er al heel wat af gegoogeld, maar kom niet verder dan dat ik overal lees dat dit een windows 10 probleem is?
Ik ben zelf wel een beetje een leek met computers dus hoop dat jullie mij hier verder mee kunnen helpen? Ik kan er nu nog niets mee

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Kreeftmeijer
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17:59

T.Kreeftmeijer

Thomas Kreeftmeijer

Staan dingen zoals smb aan op de Wdcloud? Is het netwerk waarmee de computer verbonden is volgens de computer een thuisnetwerk of openbaar? Kan je heb wel in het netwerkcentrum zien? Op welke manier? Zitten ze in dezelfde Workgroup/werkgroep? Standaard is dat gewoon Workgroup. Wat zijn de interne ip-adressen, die kan je veilig posten. Doe dit op deze manier:

code:
1
2
3
4
5
Open het opdrachtpromt, zoek naar cmd en open dat.
Type [i]ipconfig /all[/i]
Kopieer de resultaten tussen de code tags: [code]
plak hier de uitkomst
[/code]

Maak een screenshot van de instellingen van de mycloud.

Werkt het wel op andere apparaten?

[ Voor 39% gewijzigd door T.Kreeftmeijer op 11-11-2016 07:54 ]

13 000 Zeemijl - documentaire - Soms maakt al die keus het er niet makkelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-06 19:13
Welke stappen van de handleiding heb je gevolgd? Bij welke stap kom je niet verder?

Ik denk dat je op het netwerkapparaat klikt in Windows. In plaats daarvan moet je een nieuwe netwerkfolder aanmaken in deze computer om je bestanden te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 838005

Topicstarter
Ik heb een printscreen gemaakt, maar heb geen idee hoe ik deze moet plaatsen.
De instelling van de WD Cloud staat op SMB2
Alles staat op het homegroup
In het netwerkcenrum zie ik nergens de WDCloud terug, alleen in de verkenner staat deze.
Ook heb ik geen idee hoe ik de IP adressen hier veilig moet plaatsen? Moet ik alles kopiëren en dan de reactie tussen haakjes zetten in de reactie? [code]
Sorry hoor ben een beetje een leek hierin, het wordt blijkbaar te mooi verkocht voor mensen die er niet heel veel verstand van hebben,
Dus hoop dat je mij verder kunt helpen