Matchmaking volgens skill op PC

Pagina: 1
Acties:
  • 655 views

Vraag

• Pepsichoco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-05 14:04
Is er iemand die weet hoe dat matchmaking volgens skill werkt op PC voor Battlefield 1 want volgens mij werkt dat gewoon niet.
Dat ik slecht ben in een shooter, daar twijfel ik niet aan, maar ik kom altijd maar in een spel waar ik gewoon nooit kans maak. 1 kill en +25 deaths is normaal, en heb al van alles geprobeerd, maar zo is er helemaal geen ruk aan. Ik probeer met muis en toetsenbord, met een controller, maar dan ben ik nog trager. Het lukt niet. Als ik dan al eens ingedeeld wordt bij even slechte spelers als ik, dan kan ik misschien wat verder geraken, maar blijkbaar sta ik onderaan de wereldranglijst en is het gewoon onmogelijk. Dat is die 80 euro dus helemaal niet waard zo. Ben nu bijna 2 weken bezig en haal gewoonlijk een score van ongeveer 300 punten en 0.2 kills per minuut, dus dat schiet helemaal niet op. Gewoonlijk breek ik het spel dan ook halverwege maar af om eens ergens anders te proberen.
Aan de kant smijten ? Of is er iets wat ik kan doen ? Blijven oefenen heb ik helemaal gehad.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:59
Pepsichoco schreef op donderdag 10 november 2016 @ 17:28:
Blijven oefenen heb ik helemaal gehad.
En dat is dus wel hoe het werkt.

Als je een raceauto koopt ben je ook niet direct topcoureur. ;)

Edit: Niet om lullig te zijn, maar met de beschrijving die jij maakt vraag ik mij af of er uberhaupt een lagere skillklasse is om ingedeeld te worden, K/D's van 0.04 zijn behoorlijk laag. Dat kan in ieder geval verklaren waarom matchmaking naar jouw gevoel niet (lekker) werkt.

Om je dan toch op de goede weg te helpen:
Ben nu bijna 2 weken bezig en haal gewoonlijk een score van ongeveer 300 punten en 0.2 kills per minuut, dus dat schiet helemaal niet op.
Focus je minder op het afmaken van vijanden en meer op het overnemen en beschermen van punten. Schieten is belangrijk, maar een goede basiskennis van het spel en de levels is veel belangrijker. (Gamesense)

[ Voor 69% gewijzigd door D4NG3R op 10-11-2016 17:43 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Bart.Me
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 21-01 15:48
1 kill en +25 deaths is normaal, en heb al van alles geprobeerd, maar zo is er helemaal geen ruk aan.
Kills maken is lang niet het belangrijkste. En scoort er ook niet zo snel de meeste punten mee.

Ik speel vaak in een vaste squad met vrienden. Dat scheelt ook een hele hoop.
Je kan veel punten scoren door met de medic te spelen en reviven. Sta je sneller bovenaan zonder kills te maken.
D4NG3R schreef op donderdag 10 november 2016 @ 17:32:
[...]

Focus je minder op het afmaken van vijanden en meer op het overnemen en beschermen van punten. Schieten is belangrijk, maar een goede basiskennis van het spel en de levels is veel belangrijker. (Gamesense)
En focussen op objectives inderdaad helpt ook altijd :)
Misschien zijn shooters gewoon niet jouw ding? Je kan niks anders doen dan oefenen en tutorial fimpjes van anderen kijken voor tips. Er is geen manier om enkel met de allerslechtste samen te spelen.

Ik zou een andere type game kiezen of het bij single player houden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Er zijn verschillende guides die gebruik maken van het aanpassen van je grafische opties; hierdoor "zijn" onbelangrijke details minder goed zichtbaar en belangrijke details beter zichtbaar. Mogelijk helpt dat al een stuk om een bruin uniform te onderscheiden tegen een bruine rots.

Maar zoals zoveel shooters valt/staat het spel met hoe ingespannen jij achter de PC zit en hoe jij je muis & keyboard "misbruikt". Zelf ben ik ook niet goed met shooters als ik me druk maak om een goede score te halen of als ik de muis vastheb als een stressbal.

Het helpt ook om de maps te kennen en afstanden (zowel voor lopen als schieten) een beetje te leren kennen. Hiermee kan je dus ook op andere manieren punten scoren of je teammates helpen. Er zijn vast wel forums (elders) waar mensen zelf een server hebben gehuurd waar je langer op een map kan spelen en/of minder/andere levensduur hebt van je mannetje.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-08 00:15
MAX3400 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 21:05:
Er zijn verschillende guides die gebruik maken van het aanpassen van je grafische opties; hierdoor "zijn" onbelangrijke details minder goed zichtbaar en belangrijke details beter zichtbaar. Mogelijk helpt dat al een stuk om een bruin uniform te onderscheiden tegen een bruine rots.

Maar zoals zoveel shooters valt/staat het spel met hoe ingespannen jij achter de PC zit en hoe jij je muis & keyboard "misbruikt". Zelf ben ik ook niet goed met shooters als ik me druk maak om een goede score te halen of als ik de muis vastheb als een stressbal.

Het helpt ook om de maps te kennen en afstanden (zowel voor lopen als schieten) een beetje te leren kennen. Hiermee kan je dus ook op andere manieren punten scoren of je teammates helpen. Er zijn vast wel forums (elders) waar mensen zelf een server hebben gehuurd waar je langer op een map kan spelen en/of minder/andere levensduur hebt van je mannetje.
Hierboven doen, samen met anderen spelen, niet vasthouden aan je stats maar aan je gameplay, neem het eens op en kijk wat je fout doet.

Belangrijkste in BF game is in het algemeen niet lone wolf spelen, tenzij je goed bent in lange afstand of in kleine maps in CQB gevechten.
Kies je class die bij je past, ben je geen goede aimer (zoals ik een beetje proef uit je verhaal) neem dan ook geen sniper class, maar pak een lmg of medic etc.
Zorg dat je bij je linie blijft in het begin in ieder geval, als je de maps later wat beter leert kennen kan je gaan flanken etc. Zo zorg je dat men je kan reviven, je ammo geeft en rugdekking. Als je zelf niet zo goed bent in het schieten, doe dan voornoemde zelf, maar reviven zoveel mogelijk alleen als die persoon het kan overleven.

Zorg voor cover, zo veel mogelijk, ook in tanks is dit essentieel. Gebruik het ook niet te statisch, blijf niet constant op een plek liggen maar verplaats je af en toe. Zorg dat de vijand jou moet zoeken en verras ze met andere angles dan ze verwachten.

gebruik ongebruikte voertuigen, MITS je enigszins weet hoe, en dus ook niet alleen als taxi naar je favo camp plekje. vervoer je medespelers wanneer gevraagd en mogelijkheid hebt zodat je meer mensen zo snel mogelijk op de frontlinie krijgt, dit levert je ook punten op.

als laatste gid gud. Je wordt niet geboren als goede speler, dat leer je, veel spelers zullen al de beta hebben gespeeld, voorgaande bf games gespeeld hebben en hebben gewoon een streepje ervaring voor op jou. Dat kun je alleen opbouwen door te spelen, maar bewust te zijn waar het mis ging, waarom en volgende keer niet weer doen.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-09 21:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Tja, meer oefenen en proberen beter samen te werken. Veel meer tips zijn moeilijk te geven.

In vorige edities van Battlefield ging ik bijv als engineer voertuigen repareren tot ik ons woog, of voortdurend die med packs uitdelen als support/assault. Dat leverde doorgaans meer punten op dan het enkele fraggen. En denk ook tactisch. Het veroveren van conquest objectives levert enzo levert ook aardig wat op.

Ga anders ook gewoon eens andere game modes proberen, andere mappen, andere classes. Kijk gewoon wat minder naar punten en meer naar wat je echt leuk vindt. Die punten komen uiteindelijk vanzelf wel...

Overigens, ik sluit dit topic nu. Probeer in het vervolg een duidelijkere titel te verzinnen, want het is nu pas duidelijk dat het om BF1 gaat zodra het topic is geopend. Eventueel kan je voor meer algemene gameplay tips e.d. natuurlijk prima terecht in het algemeen BF1 topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.