Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies gevraagd !

Pagina: 1
Acties:

• Pelleb
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01-11 13:01
Hallo,
Ik wil graag een 2 in 1 laptop kopen welke zou ik het beste kunnen kopen ?

Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil er mee gamen World of tanks op speelbare fps, en voor school huiswerk.

Wat is je budget?
Max 500 of iets er boven.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen? wel vaak ja.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Betreft qua merk ik sta open voor alles.

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-11 16:10
Welkom op het Forum,

Je hebt al wat informatie in je start post gezet maar je hebt zelf nog geen voorstel aangedragen.
Welke laptops had je zelf al gevonden en waar twijfel je aan tussen die laptops?

ps; je bedoelt met een 2 in 1 laptop dat je een tablet/laptop model wil een "convertible" ?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Pelleb
Dankje voor het verwelkomen ,
ik zal mezelf nog even voorstellen in een anderen topic.
Zelf had ik de HP Pavilion x2 12-b000nd gevonden die leek mij wel goed,maar ik weet niet of ik hier op zou kunnen gamen.Ook heb ik de Asus Transformer Book T100TAM-BING-DK013B gevonden. zou ik op een van deze conviertible`s kunnen gamen (zoals World of tanks ) op redelijke fps, of zou ik dan een laptop moeten kopen? ik bedoel zon laptop waar je ook een tablet van kan maken een hybride.

[ Voor 8% gewijzigd door Pelleb op 10-11-2016 20:02 ]

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-11 16:10
Als ik eerlijk ben denk ik niet dat de voorgestelde convertibles voldoende zijn.
De Asus kan je sowieso vergeten en ik denk niet dat de hp voldoende power heeft.

Als ik snel zoek dan denk ik dat je Of je budget moet bijstellen of je Game eisen moet laten vallen.

World of tanks schijnt op medium met een fps van +/- 30 te draaien op een Intel HD Graphics 520
Als ik daar vanuit ga dan kom ik op zijn goedkoopst uit op de: pricewatch: Acer Switch Alpha 12 SA5-271-31JU Zwart of de pricewatch: Lenovo IdeaPad Miix 510 (80U1000EGE) Zilver welke beide al over de €750,- zitten.

[ Voor 13% gewijzigd door Axewi op 11-11-2016 11:13 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Pelleb
Zou je rond die prijs wel een laptop kunnen kopen die genoeg power heeft om normaal te kunnen gamen ? Of een 2 de Hans ?