Kompleet systeem of toch maar onderdelen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth2K
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-04-2006

Smooth2K

Waarom moet alles zo moeilijk

Topicstarter
Ik heb nog geen research gedaan, maar wat is op het moment goedkoper
Een kompleet systeem of losse onderdelen ???
Ik zoek iets met een bussnelheid van 133DDR met de snelste Athlon van dit moment..

Weet iemand misschien ergens een superaanbieding in deze richting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Als je zelf een systeem bouwt kan je precies de onderdelen nemen die je wilt, en het is nog goedkoper ook... keuze lijkt mij makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:05
Naar mijn ervaring is zelf bouwen uit losse onderdelen vaak net iets goedkoper (zeker als je bij verschillende winkels koopt), maar het is wel wat meer werk. De grootste reden dat ik aan zelfbouw doe, is dat ik dan precies die onderdelen kan uitzoeken die ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-07 15:31

AleXtc

Wannabe Pirat

Koop altijd los !!!! Veel meer plezier van je werk. Orienteer je altijd eerst even en koop niets overhaast. Kijk goed rond of je eventueel geen problemen voorziet met verschillende hardware. (zie nieuwste via chipsets etc etc 133 bus handel enzo.) Je hebt er aan het eind van het verhaal toch meer plezier van, je gaat toch ook niet op vakantie die helemaal kant en klaar is????? 65+ reizen = :(:(:( !! Veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEOTEK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 19:49

NEOTEK

Neotek

Idd: koop altijd los! Veel meer lol, en je weet exact wat en hoe het erin zit :7

Kubuntu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-07 08:04

Richard

Kuru Kuru Kururin

En al die zooi die je bij een kant en klaar PC krijgt :r (gratis 100 uur internet, modem (je hebt toch kabelmodem), onboard audio (terwijl je juist een losse wilt), toetsebord en muis (heb je er ook nog 10 van), boxjes, enz. enz.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10us
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-12-2020

10us

Quila

altijd zelfr bouwen. Maar doe effe lekker zelf je research en kom danterug voor advies.
Kijk maar in de pricewatch, daar is'ie voor.

Will work for food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook los kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Los kopen tenzij je kan profiteren van een PC privé project.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-07 17:35
je hebt toch ook een middenweg voordat

kan jij bij compu zaken je eigen systeem samenstellen en dan hebbie ook die onderdelenm die je zelf wilt. het is alleen niet altijd het goedkoopste van het goedkoopste, maar dan gewoon een winkel uitzoeken die gemiddeld goedkoop is...

en het scheelt veel tijd. ik zou nooit een systeem zelf in elkaar zetten, ik heb er gewoon te weinig verstand van. ik wil wel altijd zelf componenten uitkiezen, dus dan wordt het gewoon zelf een systeem samenstellen + assemblage (heet dat zo :? )betalen om het te laten doen. en dn hebbie een p.c voor weinig moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

alhoewel et best leuk werk is om em zelf inelkaar te zetten, laat ik em altijd door de winkel zelf bouwen. zo weet je meteen of dat ie et doet.

overal onderdelen vandaan halen maakt et niet erg overzichtelijk

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

bij www.perfect-systems.nl kan je je hele computer ook samenstellen en die assembleren hem gratis dan. Kost je alleen verzendkosten (of je haalt het op bij ze in rotterdam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 21:09
Perfect-systems is in Oldenzaal toch?? ik heb 'm daar net 3 dagen geleden opgehaald :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-07 22:58
idd...een systeem uit losse onderdelen is altijd beter als een merk pc.. ( Vind ik dan...kijk maar naar Dell & Compraq :r )

En wat zelfbouwen betreft...je kan jezelf de schuld geven als het niet werkt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 21:29 schreef AleXtc het volgende:
Orienteer je altijd eerst even en koop niets overhaast.
had dat ook tegen mij gezegd.... 5 videokaarten in 1 jaar (TNT2, V3, GF2MX, V5, Radeon 64MB DDR)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 video kaarten in 1 jaar en dat zijn ook niet de goedkoopste...
Pagina: 1