if broken it is, fix it you should
Ik weet wel andere dingen wat ik met dat geld zou doen maar daar gaat het niet om!
Volgens mijn merk je dat niet echt of je moet een andere windows versie gaan draaien.
Maar zelfs dan zou ik het niet doen wat je nu hebt is zat(iig voor mijn)
Volgens mijn merk je dat niet echt of je moet een andere windows versie gaan draaien.
Maar zelfs dan zou ik het niet doen wat je nu hebt is zat(iig voor mijn)
Je hebt toch nix aan 768mb in win98?? Kan toch maar 512mb ram aan?
Verwijderd
Is wel kewl, en is ook goed voor de performance voor de pc! Want dan hoeft je pc niet meer te swappen, ik heb hier 512 mb geheugen (hoger kan niet
), wat ik hier merk dat de zwaarste programma's zoals Photosjop nog vloeiender kan bewerken
. Dusseh niet twijfelen meteen kopen, zoalng je nu nog kan, want over een poosje is de geheugen weer op de oude niveau
.
Ow? Is dat met winME ook dan? Dan haal ik me een gieg
Verwijderd
Ik heb 512 MB (misschien binnenkort 1GB) en het verschil tussen Windows ME met 512MB en Windows 2000 met 512MB merk je dus echt wel!
Windows 2000 gaat daar veel beter mee om dan Windows ME. Zou dus voor die 768 MB zeker Windows 2000 gaan draaien!
Windows 2000 gaat daar veel beter mee om dan Windows ME. Zou dus voor die 768 MB zeker Windows 2000 gaan draaien!
Onder win2k kan ik weer niet overclocken 
edit:
Overclocken dan
Overclocken dan
Verwijderd
o/c ?Op vrijdag 29 juni 2001 21:43 schreef arjanscholl het volgende:
Onder win2k kan ik weer niet o/c
die 512 'bug' van windows kan je toch verhelpen door in msconfig in te stellen dat windows maar 512 gebruikt. (wat gebeeurd er met de andere 256??)
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
overclockingo/c ?
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
maar kan het geheugen boven de 512 dan wel voor een andere proggie gebruikt worden? nee toch?Op vrijdag 29 juni 2001 22:10 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
ik heb mijn ram er echt niet alleen voor windhoos in zitten.....
beetje off topic, maar dit is een erg mooie bak, geinig rechner.Merk je echt nix van.
(kheb zelf 1024mb)
AMD TB 1,4 Ghz || EPOX 8KTA3|| IBM 1024 MB PC133 (cas2-2-2) || Elsa Gladiac Ultra 64mb|| IBM 40GB 7100rpm Deskstar 60+ WD 20 GB HD 7200 rpm ATA 100 || Aopen DVD || Lite-on brander ||Terratec Xfire 1024 || Compaq 19" P910 || Antec 1030BEC || Waterkoeling
Denk dat het over een ander OS gaat.maar kan het geheugen boven de 512 dan wel voor een andere proggie gebruikt worden? nee toch?
Ik heb laatst ook maar 256 mb erbij geprikt omdat geheugen nu zo spotgoedkoop is.. Ik heb nu in totaal 512 en het werkt allemaal als een trein..
Dus als ik jou was zou ik gelijk geheugen erbij kopen..
Dus als ik jou was zou ik gelijk geheugen erbij kopen..
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
onder win2k draait mijn bak stabieler dan onder win9x..Op vrijdag 29 juni 2001 21:43 schreef arjanscholl het volgende:
Onder win2k kan ik weer niet overclocken
edit:
Overclocken dan![]()
ook na een clean install.
(en ja, overklokt, D 800@1050)
Verwijderd
IS dat niet wat zwaar?? Mijn lampjes op mijn netwerkkaarten, daar gebruik ik het voor maar dan is 1024 MB int. wel wat krapjes hoorOp vrijdag 29 juni 2001 23:13 schreef awraeven het volgende:
ik heb mijn geheugen erin zitten voor dat leuke tellertje bij het booten, telt zo leuk.
Jah, inderdaad, ik zal toch echt wel voor minstens 1536 MB ram gaan hoor, minstens!Op zaterdag 30 juni 2001 15:30 schreef AiRWiN het volgende:
[..]
IS dat niet wat zwaar?? Mijn lampjes op mijn netwerkkaarten, daar gebruik ik het voor maar dan is 1024 MB int. wel wat krapjes hoor
LOL
Hoe weet jij dat nou weer !? Als je dat zo zeker weet dan zou ik als ik jouw was maar even wat geheugen inkopen...Op vrijdag 29 juni 2001 21:38 schreef Raptor het volgende:
Is wel kewl, en is ook goed voor de performance voor de pc! Want dan hoeft je pc niet meer te swappen, ik heb hier 512 mb geheugen (hoger kan niet), wat ik hier merk dat de zwaarste programma's zoals Photosjop nog vloeiender kan bewerken
. Dusseh niet twijfelen meteen kopen, zoalng je nu nog kan, want over een poosje is de geheugen weer op de oude niveau
.
Mother, will they like this song?
Yooho, zie ook: [topic=174098] . Voor geheugen vragen kun je nu dus terrecht in [forum=7] -> dit topic is daar nu naar toe verplaatst
Pagina: 1