Stomme vraag maar wat is dit voor een auto?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• FramesPerSecond
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-09 22:16
Hi ik heb een hele stomme vraag, maar ik zou er wel mee geholpen zijn. Wat is dat voor een auto die staat afgebeeld op het scherm? Is dit een fictieve auto of ook ergens op gebaseerd?

Thanks!

Groeten is niet nodig op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001009679.jpeg

[ Voor 21% gewijzigd door deepbass909 op 10-11-2016 13:27 . Reden: Plaatje toegevoegd. ]

Beste antwoord (via FramesPerSecond op 10-11-2016 14:36)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Fictieve auto, anders had het merk/logo er op gemoeten.

Maar het is een mashup van een sportwagen, je kan hier rustig 5 auto's in herkennen (achterkant RX8, rand neus Massarati, raamstyle Astin Martin, inham Mercedes, uitlaat/diffuser is vrij generiek, recent erg populair geworden)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Alle reacties

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:35
Het lijk wel een beetje op een fort mustang :P

Afbeeldingslocatie: http://www.ford.nl/cs/BlobServer?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&blobheader=image%2Fjpeg&blobwhere=1214499853875&blobkey=id

Cloud ☁️

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Ik denk overigens dat dit meer in het gaming deel van het forum past, ook al snap ik waarom je het hier zet.

Wat welke auto betreft; veel high performance auto's hebben een soortgelijk ontwerp. Mijn eerste ingeving was een spoilerloze nissan GTR maar die heeft een iets andere lijn bij het raam.
Misschien porche 911 oid?

https://www.dutchsolarboat.com

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Aan het logo te zien (paardje op grill) en de vorm zeker een Ford Mustang, vaak een mooi neusje maar een lelijk kontje

[ Voor 11% gewijzigd door Ruigerock op 10-11-2016 12:15 ]

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar het is een mashup van een sportwagen, je kan hier rustig 5 auto's in herkennen (achterkant RX8, rand neus Massarati, raamstyle Astin Martin, inham Mercedes, uitlaat/diffuser is vrij generiek, recent erg populair geworden)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
--

(oops)

[ Voor 161% gewijzigd door hanzer op 10-11-2016 12:22 ]

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
SinergyX schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:16:

Denk inderdaad fictief; de achterkant deed me meteen denken aan een Mazda wat strookt met wat SinergyX hierboven zegt maar naast de MX-5 hebben die volgens mij op dit moment geen 2-deur coupe meer in de aanbieding.
Je kijkt naar de foto in het topic; niet naar de foto op het gekoppelde product waar de vraag over gaat ;)

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:07
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kijk nu eens goed, geen ronde achterkant, geen inham, geen boog om diffuser, nee.. dat is het niet.
edit, het gaat om deze auto:
http://www.lg.com/us/imag...0620/gallery/medium01.jpg

Niet om die gele in dit topic :P

Kijk maar eens bij de lineup van LG's game monitoren, dit doen ze op meerdere. Shooters die niet bestaan en 2 andere auto's die fictief zijn.

Afbeeldingslocatie: https://www.lg.com/us/images/monitors/md05601512/gallery/medium01.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.lg.com/us/images/monitors/29um67-p/gallery/LG_HE_29UM67_zoom_01.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 10-11-2016 12:25 ]

• FramesPerSecond
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-09 22:16
Jeetje wat een boel reacties, thanks boys! En tja, of dit nou het goede forum is, dat weet ik niet, sorry! Deze werd mij aanbevolen door Tweakers, maar die gingen ervan uit dat ik een technisch vraagje had natuurlijk ;p

Ik zit zelf ook wel een beetje in de auto wereld, en vandaar dat ik het wel apart vond dat ik hem niet kon herkennen. Het ontwerp is echter zo mooi, echt niet normaal! Jammer dat het is dus geen echte auto is. Toch bedankt voor de tips! Verschillende onderdelen van verschillende auto's is waarom het interessant blijft :)

Dan maar even kwijlen over de nieuwe Mustang hehehe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is inderdaad plek voor technische vragen, en daar heeft deze niets mee te maken.

Auto's zijn vervoersmiddelen, daar hebben we een subforum voor: Vervoer.

Move VB -> VV

Voortaan in geval van twijfel graag even vooraf navraag doen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1