Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 10:29

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een vervanger van onze LG Gpad 8.3.

Dat is een fijn tablet, maar ik merk dat de batterij wat minder begint te worden, en qua hardware is hij niet zo vlot meer.

Tijdens mijn zoektocht gemerkt dat er heel erg weinig keuze is, en de keuze die er is heeft allemaal een nadeel.

Eisen:
  • Formaat +/- 8"
  • Android
  • min 32Gb of sd card mogelijkheid
  • Weinig tot geen bloatware
  • budget tot 250,- (maar dat is niet in steen gehouwen)
Ik heb een Sony Tablet Z3 Compact getest,fraai toestel, maar die heb ik snel terug gestuurd naar bol.com omdat Sony zo extreem veel zooi op hun toestel zet, die ook nog eens niet uit te schakelen is. Bovendien had ik af en toe problemen met het laden van internetpagina's en de verbinding met Netflix viel vaak weg.

Om dezelfde rede heb ik liever geen Samsung met hun eigen schil, iconen enz.

Een Nexus 9 zou ideaal zijn, maar die zijn enkel 2e hands te koop, en een jaar of 2 oud en inmiddels dus ook met zwakkere batterij. (bovendien vragen de mensen 2e hands bijna nieuwprijzen voor deze dingen, dit wijst erop dat ik niet de enige ben die zoiets zoekt)

Ik kwam de Nvidea Shield K1 tegen, maar geen sd-card en geen 32GB... helaas

Een Xiaomi mi-pad2 lijkt mij wel wat, maar die kan ik eigenlijk alleen vanuit China kopen, en als hij niet bevalt zit ik er aan vast.

Ik zie het eigenlijk niet zitten om een splinternieuw toestel meteen te rooten en van een alternatieve Rom te voorzien.

Help, iemand ideeën?

www.casarodriguillo.com

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft aankoopadvies, dus schopje van TGA -> MAA.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:32
Waarom moet het Android zijn en mag Windows of iOS niet? Als ik je eisen ruim interpreteer zijn er ruim 80 mogelijkheden in de pricewatch om wat verder mee te kijken.
categorie: Tablets
Zelf zou ik adviseren naar de Asus ZENpad 8.0 te kijken als Android moet, die zijn redelijk stock volgens mij:
pricewatch: Asus ZenPad 8.0 (Z380M) Grijs

• Pinin

Pinin

Topicstarter
swhnld schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:22:
Waarom moet het Android zijn en mag Windows of iOS niet? Als ik je eisen ruim interpreteer zijn er ruim 80 mogelijkheden in de pricewatch om wat verder mee te kijken.
categorie: Tablets
Zelf zou ik adviseren naar de Asus ZENpad 8.0 te kijken als Android moet, die zijn redelijk stock volgens mij:
pricewatch: Asus ZenPad 8.0 (Z380M) Grijs
Het moet android zijn omdat alles bij ons Android is en dan is dat veel makkelijker door elkaar te gebruiken.
MS, Apple en Android hebben ieder hun eigen infrastructuur en dat zit heel erg ingebakken. (denk aan Gmail, drive, Icloud, onedinges van MS) Bovendien hebben Apple en Windows van die onhebbenlijkheden waar ik niet aan kan wennen. (ja Android heeft ook onhebbelijkheden)

Asus heeft juist ontzettend veel bloatware, dus die vallen af.

www.casarodriguillo.com

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Volgens mij moet je in de Nvidia Shield K1 toch gewoon een SD kaartje kunnen stoppen? pricewatch: Nvidia Shield K1 16GB Zwart

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:52
John Rambo schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:31:
Volgens mij moet je in de Nvidia Shield K1 toch gewoon een SD kaartje kunnen stoppen? pricewatch: Nvidia Shield K1 16GB Zwart
Klopt.

• Pinin

Pinin

Topicstarter
John Rambo schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:31:
Ok, ik heb denk iets doorelkaar gehaald. Wellicht toch eens dit tablet proberen

www.casarodriguillo.com

• Jayblue
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-11 16:19
Huawei MediaPad M3

Dit is een 8,4" Android tablet van Huawei die sinds vorige maand uit is.

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Jayblue schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:07:
Huawei MediaPad M3

Dit is een 8,4" Android tablet van Huawei die sinds vorige maand uit is.
Is alleen ver over zijn budget.

Ik denk dat die nvidia shield een prima keuze zou zijn.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• Pinin

Pinin

Topicstarter
John Rambo schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:27:
[...]

Is alleen ver over zijn budget.

Ik denk dat die nvidia shield een prima keuze zou zijn.
Ja die Huawei is echt te ver boven budget, wel een fraai ding verder ! ik hou hem in mijn achterhoofd.
Ik heb de K1 besteld bij Coolblue, en ga hem even uitproberen, dat is echt zo relaxed van deze winkel, samen met o.a. bol.com gratis verzenden en gratis retour en 30dagen uitproberen... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Pinin op 11-11-2016 20:23 ]

www.casarodriguillo.com

Pagina: 1