Verwijderd
Bedankt, maar da's niet de goeie, want daar staan de drivers (ENGELS!!!) niet op voor de 5.1
Dit is wat je kunt downloaden: de Engelse drivers. Je krijgt een optie:This web release is a standalone package of Sound Blaster Live! 5.1 drivers (Windows 2000) from the original installation CD for existing 5.1 card users.
install drivers only
Verwijderd
Denk toch dat je gelijk hebt (schaam ,schaam, schaam, schaam
)
Bedankt, als ik ipv "Win2k & reg" "win9x & reg" in t pad zet dan komen idd toch de engelse drivers voor win98 tevoorschijn
Bedankt, als ik ipv "Win2k & reg" "win9x & reg" in t pad zet dan komen idd toch de engelse drivers voor win98 tevoorschijn
gerritblaat: als je niets nuttigs te zeggen hebt, zeg dan niets...
-I am Jack's wasted life.
alleen werken die drivers van win98 niet ...
ik krijg een schermpje met "Please wait, setup is extracting files into tempory directory" en vervolgens gebeurt er niks meer
zijn er meer mensen met dit probleem?
ik krijg een schermpje met "Please wait, setup is extracting files into tempory directory" en vervolgens gebeurt er niks meer
zijn er meer mensen met dit probleem?
Die drivers werken wel, als je erop dubbel klikt dan pakt hij vier bestanden uit. Eén daarvan is een *.exe waar je dan weer op moet dubbelklikken. Suc6
YES!!!
HIJ DOET HET!!!
hij doet het nu ook bij mij! ik heb de updates van abit.nl geinstalld,
en het hele bios doorgelopen. De usb en seriele poorten staan uit. Nog geen enkele vastloper gehad! (ps. dit is met de gewone driver cd die ik er bij kreeg)
HIJ DOET HET!!!
hij doet het nu ook bij mij! ik heb de updates van abit.nl geinstalld,
en het hele bios doorgelopen. De usb en seriele poorten staan uit. Nog geen enkele vastloper gehad! (ps. dit is met de gewone driver cd die ik er bij kreeg)
Pagina: 1