Beste Tweakers,
Nu zit ik al sinds medio juli te wachten op de nieuwe Zenbook 3 van Asus (UX390UA). De zogenaamde MacBook clone. Nu kwam ik erachter door een paar YouTube reviews te kijken uit de US dat hij daar over de toonbank gaat voor net iets minder dan $1100,- (en deze US versie heeft zelfs Win10Pro). Omgerekend dus ongeveer €1000.
Nu schieten er mij meteen drie vragen te binnen:
Nu zit ik al sinds medio juli te wachten op de nieuwe Zenbook 3 van Asus (UX390UA). De zogenaamde MacBook clone. Nu kwam ik erachter door een paar YouTube reviews te kijken uit de US dat hij daar over de toonbank gaat voor net iets minder dan $1100,- (en deze US versie heeft zelfs Win10Pro). Omgerekend dus ongeveer €1000.
Nu schieten er mij meteen drie vragen te binnen:
- Wat is een goede price vergelijkingssite in de US waar je ook het prijsverloop kan zien zoals in de Tweakers Pricewatch? (ik ben benieuwd of de introductie prijs in de US ook rond de $1400 lag)
- Heb je met het bestellen bij Amazon of Newegg US altijd te maken met invoerrechten/BTW?
- Denken jullie dat de prijsontwikkeling in EU/NL zich de komende tijd ook gaat ontwikkelen richting de 1000 euro?