Hallo allemaal,
Na jarenlang te hebben gezeten met een laptop wil ik een overstap maken naar een Gaming PC.
Deze wil ik graag zelf gaan bouwen, zodat ik een ervaring erbij heb voor later.
Na het bekijken van verschillende posts en het puzzelen van mijn eigen systeem hoor ik graag jullie mening.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zelf speel ik heel graag games, dus voornamelijk wordt mijn pc gebruikt om games te spelen.
Zo kan je denken aan games zoals: Total war series, Diablo series, Witcher series en nog andere games.
Het liefst wil ik gewoon alles op max zetten zonder zorgen te hoeven maken. Ook wil ik graag de focus neerleggen op het feit dat ik over een paar jaar ook games kan spelen met goede graphics.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik schat een bedrag van rond de ~1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enige wat ik momenteel heb zijn mijn speakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede processor, videokaart voor de games, 16GB werkgeheugen, SSD voor besturingssysteem (opstart) en HDD voor opslag van de games en videos.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een mini voorkeur voor MSI, vanwege de mooie look. Ik sta open voor alle andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik een goed systeem, verwacht niet te veel geluid en energieverbruik van het systeem.
Ga je overklokken?
Nee, ik heb geen interesse om mijn systeem te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Aangezien dit mijn eerste keer is dat ik zelf ga bouwen (of uberhaupt een gaming pc heb) wil ik graag de volgende dingen weten:
1) Is mijn setup mogelijk? (aantal watt, combinatie van producten)
2) Zijn er dingen die ik over het hoofd zie?
3) Producten die beter in mijn setup passen, prijs/kwaliteit?
Thanks!
Na jarenlang te hebben gezeten met een laptop wil ik een overstap maken naar een Gaming PC.
Deze wil ik graag zelf gaan bouwen, zodat ik een ervaring erbij heb voor later.
Na het bekijken van verschillende posts en het puzzelen van mijn eigen systeem hoor ik graag jullie mening.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zelf speel ik heel graag games, dus voornamelijk wordt mijn pc gebruikt om games te spelen.
Zo kan je denken aan games zoals: Total war series, Diablo series, Witcher series en nog andere games.
Het liefst wil ik gewoon alles op max zetten zonder zorgen te hoeven maken. Ook wil ik graag de focus neerleggen op het feit dat ik over een paar jaar ook games kan spelen met goede graphics.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik schat een bedrag van rond de ~1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enige wat ik momenteel heb zijn mijn speakers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede processor, videokaart voor de games, 16GB werkgeheugen, SSD voor besturingssysteem (opstart) en HDD voor opslag van de games en videos.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een mini voorkeur voor MSI, vanwege de mooie look. Ik sta open voor alle andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik een goed systeem, verwacht niet te veel geluid en energieverbruik van het systeem.
Ga je overklokken?
Nee, ik heb geen interesse om mijn systeem te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Aangezien dit mijn eerste keer is dat ik zelf ga bouwen (of uberhaupt een gaming pc heb) wil ik graag de volgende dingen weten:
1) Is mijn setup mogelijk? (aantal watt, combinatie van producten)
2) Zijn er dingen die ik over het hoofd zie?
3) Producten die beter in mijn setup passen, prijs/kwaliteit?
Thanks!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 248,- | € 248,- |
| 1 | MSI Z170A GAMING M5 | € 171,- | € 171,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 3G | € 240,50 | € 240,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | NZXT H440 Zwart | € 128,50 | € 128,50 |
| 1 | Cryorig H7 | € 33,50 | € 33,50 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/16 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | EVGA SuperNOVA NEX650G | € 94,80 | € 94,80 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,51 | € 95,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.151,70 | |