Ytsteven schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:30:
Hoi,
Ik ven reeds overgestapt van een PC naar een PS4. Ik was een goede gamer op de PC maar kan absoluut niet met een controller overweg dus zat ik aan de XIM4 te denken.. heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja weet iemand waar ik hem kan bestellen, ik heb zelf al rondgekeken maar vind de sites waar je hem kan bestellen er niet betrouwbaar uitzien.
Mvg
Geen ervaring met de Xim4, maar heb wel een alternatief voor je.
Ik krijg pijn in mn handen van die kleine controllers na een uurtje gamen, dus ik moest op zoek naar een oplossing.
Diverse 3rd aprty controllers geprobeerd en ben uiteindelijk bij een muis/nunchuck combi uitgekomen die net als de Xim de knoppen re-bind via software.
Ik speel nu dus al 2,5 jaar met de Venom-x van Tuact op zowel de PS4 als de XBO.
Ben er erg over te spreken. Het is een compleet setje met een controller voor je linkerhand en een muis in je rechter.
De bouwkwaliteit is uitstekend, de software om de keybinds te koppelen is even doorkrijgen (werkt via pc) en minder makkelijk dan wat Xim 4 bied (kan via tablet/phone), maar dat apparaat kost boven de 150 en dan heb je alleen nog het doosje zelf..
Er zit geen zweverig gevoel in wat mensen bij andere goedkopere oplossingen ervaren (Hori accesoires bv).
De venom-x kost je maar 120,- voor het complete setje dus ik neem het enige minpuntje maar voor lief.
Ik zit alweer op mn 2e, de 1e was dermate versleten na 1,5 jaar bijna dagelijks een uurtje knallen
De nederlandse importeur kan je hier vinden:
https://www.jemico.nl/
Het zal nooit 100% aanvoelen als bv een shooter spelen op de PC, dat moet ik er wel bij vermelden, maar het komt goed in de buurt.
Het doosje blijft immers een analoge stick vertalen naar een muis.
edit: zie dat Jemico ook de Xim4 verkoopt.
Goeie webshop en fijne support. Eigenaar reageert duidelijk en correct, kan het van harte aanbevelen.
[
Voor 21% gewijzigd door
PepieNL op 10-11-2016 09:27
]