Wie kan mij helpen met het volgende?
Ondanks toegekende rechten krijg ik geen toegang meer tot de gedeelde map "video".
Ik heb de rechten voor deze map tijdelijk uitgezet en om de een of andere reden lukt het niet om het weer toegankelijk te maken. Alle rechten staan volgens mij goed maar blijkbaar zie ik toch iets over het hoofd. Het probleem lijkt te zitten in de user groep "users".
Settings:
User "X" maakt deel uit van groep "user"
User "X" heeft "lezen/schrijven" rechten voor de gedeelde map "video"
Groep "user" heeft ook "lezen/schrijven" rechten voor de gedeelde map "video"
De gedeelde map "video" heeft "lezen/schrijven" rechten voor user "X".
Echter, als ik kijk bij de rechten van user "X" geeft het systeem bij GroepsMachteging "geen toegang" aan
Ik heb meerdere malen de rechten uit/aan gezet. Ook een nieuwe gebruiker en ee nieuwe groep aangemaakt. Helaas zonder resultaat. Ook admin user heeft geen toegang omdat deze standaard toegekend wordt aan de groep "users".
Iemand een idee hoe dit is op te lossen?
Systeem:
Synology DS214+
DSM 6.0.2-8451 Update 2
Ondanks toegekende rechten krijg ik geen toegang meer tot de gedeelde map "video".
Ik heb de rechten voor deze map tijdelijk uitgezet en om de een of andere reden lukt het niet om het weer toegankelijk te maken. Alle rechten staan volgens mij goed maar blijkbaar zie ik toch iets over het hoofd. Het probleem lijkt te zitten in de user groep "users".
Settings:
User "X" maakt deel uit van groep "user"
User "X" heeft "lezen/schrijven" rechten voor de gedeelde map "video"
Groep "user" heeft ook "lezen/schrijven" rechten voor de gedeelde map "video"
De gedeelde map "video" heeft "lezen/schrijven" rechten voor user "X".
Echter, als ik kijk bij de rechten van user "X" geeft het systeem bij GroepsMachteging "geen toegang" aan
Ik heb meerdere malen de rechten uit/aan gezet. Ook een nieuwe gebruiker en ee nieuwe groep aangemaakt. Helaas zonder resultaat. Ook admin user heeft geen toegang omdat deze standaard toegekend wordt aan de groep "users".
Iemand een idee hoe dit is op te lossen?
Systeem:
Synology DS214+
DSM 6.0.2-8451 Update 2