Top 5 beste producten toont ook negatieve reviews

Pagina: 1
Acties:

• jellemdekker
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik kan dit soort humor wel waarderen. _O-
(Misschien nadenken over het filteren van de reviews die je hier bij het product wilt tonen op basis van het gegeven aantal sterren? :))

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PpYk0XX.png

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

jellemdekker schreef op woensdag 09 november 2016 @ 21:31:
Ik kan dit soort humor wel waarderen. _O-
(Misschien nadenken over het filteren van de reviews die je hier bij het product wilt tonen op basis van het gegeven aantal sterren? :))

[afbeelding]
Lol :P Het gaat in dit geval om deze review: productreview: WD Red WD30EFRX, 3TB review door McVirusS, die inderdaad 1 ster uitdeelde. Ik ga er stiekem vanuit dat hier bij het maken van deze feature best wel over nagedacht is en dat we hier met een bug te maken hebben. Dit topic verplaats ik naar Stoute Bugs dus :) + een titelfix om dit probleem beter te duiden.

[ Voor 3% gewijzigd door Glaanie op 10-11-2016 20:30 ]

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:36
Dit is toch goed, transparant dat gewoon iedere review er kan komen te staan! :D

Alleen zou ik die schijf dan niet in de categorie beste harde schijf noemen.

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:39 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:36
JCE schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:23:
[...]

Nou ja, alles kan kapot, dus ook de beste harde schijf. Zeker als de omstandigheden onbekend zijn.
Dat klopt zeker, daarom vindt ik het ook goed dat ook de negatieve reviews er tussen komen te staan.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hij pakt zo te zien de hoogst gewaardeerde review met een omschrijving voor die specifieke editie, terwijl de score gebaseerd is op alle edities, en de hoogstgewaardeerde review dan eigenlijk deze is: productreview: WD Red WD60EFRX, 6TB review door victor1701

Juist omdat de gebruikersreview die hierbij gezocht wordt geselecteerd wordt op andere criteria (waardering ipv score) kan deze situatie in principe altijd voorkomen. Het is wel deels te verhelpen door niet specifiek alleen naar de primaire editie te kijken. Ik zal hier een ticket voor aanmaken :)

Intentionally left blank

Pagina: 1