Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurensVE02
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-09 15:17
Hi,

Ik had vandaag een update van WhatsApp, ik ben zo'n iemand die dan direct mijn apps laat updaten, alleen nadat hij de nieuwe update gedownload had, zei hij dat ie niet geïnstalleerd kon worden, ook niet nadat ik een paar keer mijn iPhone opnieuw ging opstarten.
Ik heb toen geprobeerd om WhatsApp te verwijderen en opnieuw te installeren, alleen tot mijn verbazing had hij alleen maar een back-up van 2 maanden terug, maar ik wil wel mijn chats terug hebben.

Ik heb gisteren met mijn computer mijn iPhone gesynchroniseerd, is er een manier dat ik mijn chats van die synchronisatie terug kan zetten? Of moet ik dan eerst mijn iPhone herstellen voordat ik die back-up kan terugzetten?

Ik heb een iPhone 6s met iOS 10.1 en iTunes 12.5.3.17

Alvast bedankt voor de hulp.

Beste antwoord (via LaurensVE02 op 13-11-2016 19:28)

Goede reden om te zorgen dat je goede en frequente backups maakt dus! :)
Let op dat backups enkel gemaakt worden via WiFi.

Ik geloof dat je het inderdaad kan herstellen als je een volledige backup hebt gemaakt via iTunes, dan komt ahgi de WhatsApp data ook mee. Maar ik ken geen manier om die backup selectief te herstellen - enkel volledig inderdaad op een leeggegooid toestel.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Ik geloof dat je het inderdaad kan herstellen als je een volledige backup hebt gemaakt via iTunes, dan komt ahgi de WhatsApp data ook mee. Maar ik ken geen manier om die backup selectief te herstellen - enkel volledig inderdaad op een leeggegooid toestel.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaurensVE02
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-09 15:17
WhatsappHack schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 00:30:

Ik heb het gerpobeerd, berichten zijn weer terug, dankjewel!