Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

2-1 Hybride device max 500 euro. Laptop of toch tablet

Pagina: 1
Acties:

• Maulwurfje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-11 19:21
Wat ga je met je laptop doen?
Office, Netflix en browsen. Extreem lichte werkzaamheden dus.

Wat is je budget?
Max 500 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop gaat veel mee. Voor vergaderingen moet de laptop/tablet gebruikt worden als naslagwerk. Ook wordt de het tablet deel gebruikt als smart-TV input device voor de chromecast. Ik vind het toetsenbord aspect belangrijk omdat ik graag meer in de woonkamer wil zitten ipv vaste dekstop in kamertje.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
HP Pavilion 12-b000nd x2 of een Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2016)

Asus Transformer serie ken ik niet zo goed en ik weet dat Acer ook nog de Switch serie heeft. Zijn daar goede alternatieven?

Ik zoek tablet met zo lang mogelijke batterij duur.
Liefst zo groot mogelijk scherm (tablets van 12" ook prima).

Ik begin te twijfelen of misschien een tablet toetsenbord combi handiger en goedkoper is. Ik mis alleen daar een goede toetsenbord cover. Lijkt er op dat de markt voor toetsenbord covers totaal verdwenen is. Logitech en Samsung maken niet eens toetsenbord varianten.

[ Voor 9% gewijzigd door Maulwurfje op 09-11-2016 19:24 ]

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Van de transformers heb ik alleen de eerste gehad. Van hp heb ik ook al een tijd geen convertibles meer gehad, na de tx-serie. Ik ben nu heel blij met mijn surface pro 2 en vooral met mijn acer switch 12. Een iets ouder model maar er is niet iets vergelijkbaars nieuwer te vinden in dezelfde prijs categorie, en deze doet alles wat ik wil. Je moet het design wel kunnen waarderen, ik kan dat zeker :Y Heb er wel zelf een grotere ssd ingezet (265 gb).

Ik ben zeer zeker geen acer fan en al helemaal niet als het veel van zijn plaats moet komen, maar dit model is helemaal top vind ik.

http://www.marktplaats.nl...pet=horizontalRichSnippet