Hoi,
Ik wil graag een bestel lijst maken voor een pc die in de woonkamer komt te staan.
Deze komt in een kastje te staan dus heb ik gekozen voor een intel omdat de amd's nogal heethoofden zijn en me dat zowiezo niet goed lijkt om achter een deurtje te stoppen.
Er worden geen spellen op gespeeld maar hij moet wel soepel filmpjes kunnen streamen naar een 50inch tv.
Ik heb een lijstje samen gesteld wat ik denk dat het moet kunnen doen maar weet niet of de processorchip de tv aan kan zonder toevoeging van een videokaart.
Graag jullie mening hierover!
Aanpassingen van de lijst zijn welkom maar moeten eigenlijk niet over dit budget heen gaan. Liever lager
Ik wil graag een bestel lijst maken voor een pc die in de woonkamer komt te staan.
Deze komt in een kastje te staan dus heb ik gekozen voor een intel omdat de amd's nogal heethoofden zijn en me dat zowiezo niet goed lijkt om achter een deurtje te stoppen.
Er worden geen spellen op gespeeld maar hij moet wel soepel filmpjes kunnen streamen naar een 50inch tv.
Ik heb een lijstje samen gesteld wat ik denk dat het moet kunnen doen maar weet niet of de processorchip de tv aan kan zonder toevoeging van een videokaart.
Graag jullie mening hierover!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,73 | € 178,73 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,95 | € 86,95 |
| 1 | Sharkoon S28 Value | € 56,49 | € 56,49 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 45,- | € 45,- |
| 1 | Corsair CX430M | € 49,50 | € 49,50 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 73,95 | € 73,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 490,62 | |