Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo, ik heb een Microsoft Lumia 640. Mijn gsm is verbonden met mijn computer zodat ik mijn emails ook binnenkrijg op mijn gsm. Ook mijn agenda past zich aan op mijn gsm en op mijn computer. Sinds twee weken als ik iets op mijn agenda op mijn computer toevoegt komt dit niet meer op mijn gsm en andersom ook niet wat heel vervelend is. Mijn emails ontvang ik nog steeds. Als ik bij mijn instellingen ga kijken en naar accounts ga heb ik daar een account van Microsoft-account tussen staan. Deze kan ik niet meer synchroniseren. Dan geeft die telkens een foutmelding. Ik denk dat dit de oorzaak is maar wie kan me vertellen hoe ik dit oplost?

Alvast bedankt!!!

Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft Lumia 640
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:29:
Ik denk dat dit de oorzaak is maar wie kan me vertellen hoe ik dit oplost?
Heb je het account al een keer van je telefoon verwijderd en weer opnieuw toegevoegd?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Verder is het dus wel de bedoeling om eigen inzet te tonen en deze vraag te beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit al willen doen maar weet niet hoe. Als ik daar op klik kan ik enkel voor synchroniseren klikken. Ik heb nog een hotmail en telenet account, en als ik daar op klikt kan ik kiezen tussen synchroniseren en verwijderen.
Hoe kan ik deze verwijderen?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Heb zelf geen Windows Phone, dus weet dit niet precies.

Overigens lees ik net het volgende: GerCor in "[Lumia 950 en 950 XL] Ervaringen en discussie".