They made me do it.
Nou, doe alsvolgt:
Haal de doos uit de vuilnisbak. Er zit waarschijnlijk nog zo'n gek nutteloos boekje in. Meetsal staat er iets van manual of handleiding op. Als je nou ff op een van de eerste bladzijden kijkt zal je zien dat er een indexje staat. Kijk bij probleemoplossen en mischien vind je daar wel je antwoord.
Het lijkt me een autoradio, waar je waarschijnlijk een paar keer een verkeerde code hebt ingeramd. Of juist nog niet de goede. In beide gevallen zal je in dat domme boekje wel je antwoord vinden.
Haal de doos uit de vuilnisbak. Er zit waarschijnlijk nog zo'n gek nutteloos boekje in. Meetsal staat er iets van manual of handleiding op. Als je nou ff op een van de eerste bladzijden kijkt zal je zien dat er een indexje staat. Kijk bij probleemoplossen en mischien vind je daar wel je antwoord.
Het lijkt me een autoradio, waar je waarschijnlijk een paar keer een verkeerde code hebt ingeramd. Of juist nog niet de goede. In beide gevallen zal je in dat domme boekje wel je antwoord vinden.
Kortsluiting. De speakerdraadjes l+r raken elkaar.
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
dus nu is de versterker kapot???Op vrijdag 29 juni 2001 20:53 schreef Heintje het volgende:
Kortsluiting. De speakerdraadjes l+r raken elkaar.
They made me do it.
Verwijderd
Nee, hij zegt toch protect: dat betekent bescherming. En dat doet ie niet als ie een brandje moet blussen. Dan heeft ie daar geen tijd voor. Controleer je draadjes nog maar een keertje. Kijk of ie het ook doet als je geen speakers aangesloten hebt.