Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Mijn vraag
hebben jullie ook het ''probleem'' dat de verlichtingskleur na het herstarten van de PC weer naar blauw gaat?

Relevante software en hardware die ik gebruik
de toetsenbord met muis, zijn plug and play

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
proberen nieuwe drivers of iets dergelijks te vinden. Echter kwam ik er achter dat deze er niet zijn en dat het plu and play is

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald92
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
maar is dit een productie fout of iets dergelijks? eerste maand ging het namelijk goed en werd de kleur gewoon vast gehouden door het toetsenbord.
Maar zo in eens niet meer

UPDATE

In de afgelopen tijd heb ik drie tal topics aangemaakt met op het eerste zicht ongerelateerde problemen.
het gaan om de topics

Toetsenbord verlichting gaat soms aan als pc uit is
Toetsenbord veranderd kleur na herstart pc
speakers ruizen maar koptelefoon niet.

na lang zoeken en adviezen te hebben gekregen op de diverse topics heb ik alle problemen kunnen oplossen.
Het probleem zat hem in de energie beheer instellingen in windows en de ERP setting in de bios.

Deze stonden zo ingesteld dat er ten alle tijden stroom op de usb poorten bleven staan, ook al stond de optie om via usb telefoons en dergelijke op te laden uit.

Na het instellen van de EPR op S5 en de windows setting op niet selectief usb afsluiten zijn alle probemen verdwenen maar veranderd het toetsenbord van kleur na herstarten pc.

Het toetsenbord is een budget toetsenbord en heeft geen bios setting of ingebouwde controller. Daardoor werkt deze net als ram, zo lang er spanning op het systeem staat onthoud deze de instellingen en dergelijke, valt de spanning weg dan zijn alle instellingen ook weg.

ik hoop dat ik mensen kan helpen met de oplossing te geven voor de problemen die ik had, doe er je voordeel mee als je ook vage problemen hebt.
Je mag me ook altijd een bericht sturen voor advies als je soort gelijke problemen hebt

[ Voor 57% gewijzigd door ronald92 op 10-01-2017 15:37 . Reden: toevoegen update ]