Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a Teapot”

Topicstarter
Hey Tweakers,

Wanneer ik mijn computer op(nieuw)start kan ik geen verbinding maken met Skype, de volgende melding wordt hierbij weergeven:
"Wij kunnen Skype niet starten omdat uw systeem niet beschikbaar is. Start uw computer opnieuw op en probeer het opnieuw."

Wanneer ik Skype afsluit, d.mv. de rechtermuisknop te klikken op het icoon en Skype afsluiten te drukken en vervolgens Skype weer te openen kom ik er wel in.

Het invoeren van mijn wachtwoord werkt ook niet wanneer ik de melding van hierboven krijg. Heeft iemand misschien een oplossing wat dit probleem oplost zodat ik direct kan beginnen met Skypen?

Dergelijke reacties als 'web.skype.com' hoef ik niet, want als ik Skype via de browser zou willen gebruiken dan had ik Skype NIET geïnstalleerd.

[ Voor 13% gewijzigd door Meg op 09-11-2016 13:38 ]

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Alle reacties

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:45
Markimoo schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:30:
Heeft iemand misschien een oplossing wat dit probleem oplost zodat ik direct kan beginnen met Skypen?
http://web.skype.com ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Ryan_ op 09-11-2016 13:35 ]

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
Dergelijke reacties als 'web.skype.com' hoef ik niet, want als ik Skype via de browser zou willen gebruiken dan had ik Skype NIET geïnstalleerd.

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:45
Markimoo schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:39:
[...]

Wees duidelijker. Jij vroeg om EEN oplossing waarmee je DIRECT kon skypen. Dan is web.skype.com een prima oplossing. _/-\o_

Succes verder. d:)b

• Valkaniac
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-11 23:17
Je zou dit kunnen proberen:
Skype deinstalleren, vervolgens de skype mapppen op deze locaties verwijderen of hernoemen
C:\Users\<gebruikersnaam>\AppData\Roaming
C:\Users\<gebruikersnaam>\AppData\Local
C:\Program Files (x86)\

Hierna kan je skype opnieuw installeren

P.S.
De 'appdata' map is een verborgen map welke niet persé zichtbaar is door dit handmatig in de adresbalk te typen kom je hier wel.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Valkaniac schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:18:
Je zou dit kunnen proberen:
Skype deinstalleren, vervolgens de skype mapppen op deze locaties verwijderen of hernoemen
C:\Users\<gebruikersnaam>\AppData\Roaming
C:\Users\<gebruikersnaam>\AppData\Local
C:\Program Files (x86)\

Hierna kan je skype opnieuw installeren

P.S.
De 'appdata' map is een verborgen map welke niet persé zichtbaar is door dit handmatig in de adresbalk te typen kom je hier wel.
%appdata% in de adresbalk van Explorer of in het startmenu intypen werkt ook. Een stuk makkelijker. ;)

Richting de TS: Staat Skype op automatisch opstarten? Zo ja, schakel dat eens uit en kijk of je Skype daarna handmatig wel kan opstarten. Voor het zelfde geld is er een ander proces bezig wat Skype tegenhoud, een wazige virusscanner bijvoorbeeld.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

D4NG3R schreef op woensdag 09 november 2016 @ 14:21:
[...]

%appdata% in de adresbalk van Explorer of in het startmenu intypen werkt ook. Een stuk makkelijker. ;)
Kleine toevoeging: %appdata% stuurt je naar appdata\Roaming dus voor local moet je even een mapje omhoog en dan Local kiezen.

• Meg
  • Niet online

Meg

Topicstarter
De tips van %appdata% mochten helaas niet helpen ditmaal.

Skype start niet automatisch op, en mijn antivirus programma blokkeert het niet o.i.d. vermoed ik.

Pagina: 1