V&A review zonder inhoud.

Pagina: 1
Acties:
  • 445 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 21:51
Beste mod.

Ik kreeg net een leuke 'review' van iemand die het niet fijn vond dat ik hem een negatieve review gaf.

Mijn review over zijn comminicatie.
gallery: Skunkmaster

Review dat hij schreef over mijn communicatie:
Totaal geen inzicht en verstand van bieden heeft waarschijnlijk een laag raport cijfer gehad voor economie en hiervoor gezakt.

Dit knulletje heeft nog een hoop te leren.

Ga je maar eens verdiepen in Bieden, en houd je zelf niet vast aan vaste prijzen. Je kan hoog of laag springen je krijgt toch je zin niet.

Jullie moeten deze Tweaker maar ontwijken en over een paar jaar weer proberen totdat hij wat schaamhaar heeft weten te laten groeien op zijn pikkie
Inhoudelijk zegt hij niets over wat er zich voorgedaan heeft, dit gaat nergens over.
Gezien zijn schrijfstijl, denk ik ook niet dat het zin heeft hem te vragen zich tot de inhoud te beperken.
Kan dat weg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn allebij niet gekomen tot een koop procyon heeft zijn adres gegevens niet doorgegeven ik had wel een bod gedaan en daarbij gevraagd wanneer ik langs kon komen, gaf zijn adres niet door en ik had geen interesse meer. Later contacteerde hij mij weer en ik bood 20,- euro.

Graag allebij de beoordelingen verwijderen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het wel grappig wat ik schreef zo zie ik jouw ook zo voor mij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:38:
Ik vond het wel grappig wat ik schreef zo zie ik jouw ook zo voor mij O-)
Jij vind het grappig, ik vind je taalgebruik en woordkeuze bijzonder kinderachtig.
Daarbij geef ik je mijn adres wel degelijk en daarbij ook mijn persoonlijke 06 nummer.
Dat er onverhoopt een huisnummer ontbrak was totaal niet relevant voor de deal die gesloten was.

Besef je ook wel dat de moderators hier gewoon netjes terug kunnen lezen hoe de afspraak precies tot stand gekomen is en dat je zelf terugkrabbelt op je eerdere bod?

Anyway, fijn dat je aanbied om de recensie te verwijderen, ik zal dan ook hetzelfde doen als je de daad bij het woord voegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
Als extra incentive om je "review" te verwijderen. (want "zeggen" betekend niet altijd "doen" voor sommige mensen). Hier als reminder nog even wat je exact hebt gezegd.

En dan zal je zien dat er geen woord is gelogen in mijn recensie over onze communicatie.
edit - ok weg!

[ Voor 30% gewijzigd door procyon op 09-11-2016 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XtremeKingZ
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-05 14:01
@procyon Ik snap dat het een aparte manier van zaken doen is, maar het posten van prive-gesprekken wordt door mods niet echt op prijs gesteld. Zoals je zelf al zegt kunnen mods de chat teruglezen. Dus misschien is het verstandiger om de ss te verwijderen. Succes verder met het oplossen!

1.6 | Small Number | Huge Memories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:39
We gaan het oplossen. Fixed.

[ Voor 25% gewijzigd door zeef op 09-11-2016 14:37 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.