R9 390 eyfinity zwart scherm

Pagina: 1
Acties:

• Virtual_Burrito
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10-01-2021
Beste leden,

Aangezien ik nieuw ben hier op het forum en na het een en ander zoeken op andere topics ben ik niet echt tot een duidelijk antwoord gekomen voor mijn vraag/probleem.

Het volgende speelt zich af in mijn computer,

Er zit een MSI R9 390 GPU in met 2 x DVI, 1 x DP en 1 x HDMI.
AOC G2460PF 2 x

Als ik deze allemaal apart gebruik, dus 1 scherm en alle uitgangen test werken deze allemaal. Zodra ik er 2 gebruik dus DP en HDMI, waarna windows mijn bureaublad uitbreid werkt het, Dit ook voor combi zoals; DP + DVI, HDMI + DVI. Zodra ik DVI en DVI gebruik gaat het hier mis en heb ik een zwart scherm.

Als ik DP + HDMI doe en dan met eyefinity een group maak werkt dit ook. Zodra ik DP + DVI of DVI + DVI of DVI + hdmi doe gaat het mis en werkt de DVI poort niet meer en geeft de monitor "NO SIGNAL "aan. Als ik de group annuleer krijg ik wel een werkend DVI poort met Windows Display manager ( uitgebreid bureaublad)

Voorheen had ik een group van 3 gemaakt; DP + DVI + DVI. Dit werkte wel, Helaas ging 1 scherm stuk door de interne voeding is nu RMA scherm naar verkoper.

De drivers heb ik al compleet verwijdert en opnieuw geinstaleerd ( AMD Crimson ), dit verhelpt het probleem niet.

Ik hoop dat jullie een antwoord hebben voor mij