Volume aanpassen (oorspeakertje wat je tegen het oor houdt)

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ster100
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
Mijn vraag
Volume van oorspeakertje. is dat instelbaar?
Dus volume tijdens telefoneren
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone 7...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd? Als je nl. in de handleiding kijkt staat er:
Wanneer u aan het bellen bent, naar muziek luistert of een film of ander mediamateriaal bekijkt of beluistert, kunt u met de knoppen aan de zijkant van de iPhone het volume regelen. Daarnaast kunt u met deze knoppen het volume van het belsignaal, meldingen en andere geluidseffecten regelen. U kunt ook Siri gebruiken om het volume te regelen. U zegt gewoon "Zet het volume omhoog" of "Zet het volume omlaag".
Aangezien dit eenvoudig zelf te vinden is gaat dit topic op slot. Mocht je er niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat het probleem is, waar je naar gezocht en gevonden hebt, wat je hebt geprobeerd en waarom het niet voldeed. Op die manier kunnen we je het beste helpen. Zie ook Het algemeen beleid en met name de quickstart.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.