Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarnovdBerg
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-11-2024
Hallo,

Ik had even een vraagje:

Kan een Samsung Galaxy A3 draadloos opladen?

Op google kan ik er vrij weining over vinden.

Ik hoor graag van U.

mvg

Beste antwoord (via JarnovdBerg op 09-11-2016 15:56)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Ben ik zeer benieuwd waar je naar gegoogled hebt.
Niet lullig bedoeld, maar met Googlen op Galaxy a3 (wireless) charging kun je toch genoeg vinden lijkt mij?
Waaronder b.v. een specsheet van het toestel waar staat, supports wireless charging: no

Of wat te denken van een review, waarin staat:
"The battery is 2,300 mAh and cannot be swapped out. It is charged via a micro USB port and an appropriate USB cable and power supply are included."

Als een unieke functie als draadloos opladen was ondersteund, was dit ongetwijfeld gemeld in een van de vele zeer uitgebreide reviews. Denkt u niet? ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Switchie op 08-11-2016 21:14 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Ben ik zeer benieuwd waar je naar gegoogled hebt.
Niet lullig bedoeld, maar met Googlen op Galaxy a3 (wireless) charging kun je toch genoeg vinden lijkt mij?
Waaronder b.v. een specsheet van het toestel waar staat, supports wireless charging: no

Of wat te denken van een review, waarin staat:
"The battery is 2,300 mAh and cannot be swapped out. It is charged via a micro USB port and an appropriate USB cable and power supply are included."

Als een unieke functie als draadloos opladen was ondersteund, was dit ongetwijfeld gemeld in een van de vele zeer uitgebreide reviews. Denkt u niet? ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Switchie op 08-11-2016 21:14 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarnovdBerg
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-11-2024
Sorry ik heb niet goed gekeken, mijn excuses

Maar bedankt voor het antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-04 20:19

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Geen idee over welke Galaxy A3 dit gaat, want er zijn er namelijk twee.

Maar als de website van de fabrikant het niet vermeld, dan wordt het ook niet ondersteund. Bij beide versies wordt er geen melding van gemaakt, dus wordt het niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:59

D4NG3R

kiwi

:)

Als je er toch gebruik van wil maken zijn er voldoende universele ontvangers te krijgen op bijvoorbeeld Aliexpress. Deze zijn redelijk dun en kan je gemakkelijk achter een hoesje verwerken.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken