Goedemiddag mensen van Tweakers,
Op advies van een vriend van me heb ik deze topic gemaakt om suggesties te vragen voor een pc build die ik in gedachte had. Sinds ik niet veel Pc's in het verleden heb gebouwd (vooral high end) ben ik dus erg benieuwd naar jullie meningen. Dit gaat dus om het Desktop gedeelte de rest zoals monitor, toetsenbord, muis etc is compleet.
Informatie zover:
Budget: 1200 euro.
Specs die ik in gedachte had: I5-6600k processor, NVidia GTX 1070, 16 GB ram (ik had Corsair in gedachte), 250gb SSD kingston en 1TB Ram.
Mijn onzekerheid zit vooral in het kiezen van een moederbord en voeding.
Er zijn namelijk natuurlijk veel keuzes als het gaat om beide onderdelen.
Zelf zat ik te denken aan 650-700 Watt voeding.
Ook over de andere onderdelen zijn er misschien wel betere opties.
Graag zou ik van jullie suggesties en of meningen ontvangen over dit onderwerp.
Advies daarbij is natuurlijk welkom!
Ik hoor het graag
.
Met vriendelijke groet,
HiHaPizza (Dylan).
Op advies van een vriend van me heb ik deze topic gemaakt om suggesties te vragen voor een pc build die ik in gedachte had. Sinds ik niet veel Pc's in het verleden heb gebouwd (vooral high end) ben ik dus erg benieuwd naar jullie meningen. Dit gaat dus om het Desktop gedeelte de rest zoals monitor, toetsenbord, muis etc is compleet.
Informatie zover:
Budget: 1200 euro.
Specs die ik in gedachte had: I5-6600k processor, NVidia GTX 1070, 16 GB ram (ik had Corsair in gedachte), 250gb SSD kingston en 1TB Ram.
Mijn onzekerheid zit vooral in het kiezen van een moederbord en voeding.
Er zijn namelijk natuurlijk veel keuzes als het gaat om beide onderdelen.
Zelf zat ik te denken aan 650-700 Watt voeding.
Ook over de andere onderdelen zijn er misschien wel betere opties.
Graag zou ik van jullie suggesties en of meningen ontvangen over dit onderwerp.
Advies daarbij is natuurlijk welkom!
Ik hoor het graag
Met vriendelijke groet,
HiHaPizza (Dylan).
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2016 17:54 . Reden: Extra verwoording. ]