Verwijderde Facebook account kan niet worden hersteld?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-10 15:18
Mijn vraag
Een paar jaar geleden heb ik mijn Facebook account (permanent) verwijderd, omdat ik er toch alleen maar onzin gifjes op m'n tijdlijn zat te bekijken. Maar omdat ik nu een zakelijke pagina wil beginnen omdat ik voor mezelf ga beginnen, loop ik tegen het volgende probleem aan: ik kan me niet met hetzelfde email-adres registreren omdat deze blijkbaar al "in gebruik" is voor een ander account. Ik kan ook geen her-activatie van m'n account doen omdat deze gedeactiveert is. En een nieuw wachtwoord aanvragen werkt in dat geval ook niet.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
  • Ik heb geprobeerd een nieuw wachtwoord aan te maken. Daarbij kreeg ik de melding dat mijn account gedeactiveerd is en dit niet mogelijk is.
  • Ik heb geprobeerd m'n account op diverse manieren te heractiveren, waarop ik de melding kreeg dat mijn account gedeactiveerd is en dit niet mogelijk is.
  • Een nieuw account aanmaken met hetzelfde email adres als voorheen (het enige email adres wat ik graag wil gebruiken), werkt niet omdat hij geregistreerd staat als "in gebruik".
  • Contactgegevens geprobeerd te zoeken van Facebook... maar het lijkt erop dat je Facebook zélf op geen enkele normale manier kan bereiken voor hulp.
Een nieuw email adres aanmaken probeer ik liever te vermijden, omdat het email adres wat ik gebruik voor letterlijk alles wordt gebruikt: Pinterest, Twitter enzovoorts, en dat wil ik graag zo houden :)

Weet iemand toevallig hoe je tóch je account weer kunt heractiveren, of hoe ik m'n emailadres bij Facebook als "niet langer geregistreerd" kan krijgen zodat ik weer een nieuw account aan kan maken?

Alvast hartelijk dank! Ik zoek me al de hele dag een ongeluk, maar kom er niet uit :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-10 18:21
Als het een email adres is kun je dit proberen:
standaardadres@gmail.com
stanaardadres+fb@gmail.com

de + is een label tag dat gmail ondersteunt.. weet uiteraard niet waar je email adres is.
Is het overigens niet slimmer als het zakelijk gebruik is om een apart email adres te maken,,,?

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
joramoudenaarde schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:20:

Weet iemand toevallig hoe je tóch je account weer kunt heractiveren, of hoe ik m'n emailadres bij Facebook als "niet langer geregistreerd" kan krijgen zodat ik weer een nieuw account aan kan maken?
Geef ze een forse tik met de Wet bescherming persoonsgegevens, en vraag met welk doel ze je e-mailadres na al die jaren nog bewaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 21:45

DarkSide

theres no place like ::1

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
GlowMouse schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:24:
[...]

Geef ze een forse tik met de Wet bescherming persoonsgegevens, en vraag met welk doel ze je e-mailadres na al die jaren nog bewaren.
Dat is misschien een beetje voorbarig; wie weet bewaren ze alleen een hash van je emailadres ;) Not likely maar ik zou niet te hoog van de toren blazen en het gewoon netjes vragen :P Iets met stroop en vliegen...

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 08-11-2016 17:47 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
GlowMouse schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 17:24:
[...]

Met die gedachte had ik ook al gespeeld, maar dan moet ik wel contact met ze op kunnen nemen. :)

@Icekiller2k6: Ik kan inderdaad een zakelijk emailadres gebruiken, maar ik moet eerst een privépagina maken vóórdat ik een zakelijke pagina kan aanmaken. Vandaar dat ik mijn huidige emailadres wil gebruiken in plaats van (weer) een extra mailadres ergens voor moeten aanmaken.

@Darkside:
Bedankt!! Die pagina had ik nog niet eerder gezien. Gelijk een berichtje gestuurd, dus ik ben benieuwd wat de reactie gaat zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
@Darkside:
Helaas: de pagina heeft niet geholpen. Een keer in het Nederlands en 'n keer in 't Engels een reactie achtergelaten in de hoop iets terug te horen, en ook via Twitter nog het een en ander geprobeerd, maar helaas geen respons.

Dat valt me eigenlijk toch flink tegen van Facebook: ze willen dat iedereen, van baby tot pensionado, een account heeft. Maar er is geen enkele mogelijkheid om contact met ze op te nemen bij problemen. Je moet het hebben van hulp van andere Facebookers en de schijnbaar enkele Facebook-helpdesk op hun forum, maar directe hulp zoals o.a. bij Paypal, Google, Microsoft of Apple is er totaal niet terug te vinden.
Pagina: 1