Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 00:36
Dag allemaal,

Zojuist Origin een update gegeven (dit moest) echter gaf Origin tijdens het openen aan dat mijn besturingssysteem een update kon gebruiken. Dit vond ik enigszins apart omdat ik gebruik maar van de Windows Enterprise editie (Win 10 education).

Dus ja, dan maar op de link klikken voor extra informatie https://help.ea.com/en-us...-not-supported-by-origin/

Deze link was ook weinig interessant dus heb ik maar besloten om Origin opnieuw te starten. Dit lukte en ik krijg mijn 'vrienden' in Origin weer te zien en alles lijkt weer te werken. Totdat ik probeer BF 1 te starten en ik dit in mijn Origin scherm te zien krijg: Origin probleem

Dus dit is apart, zeker omdat als ik op meespelen met een vriend druk, dan start BF1 gewoon op. Ik kan het spel dus wel opstarten en spelen, maar niet via de 'normale' weg.

Iemand een idee hoe ik dit op moet lossen? Het gaat ook lastig worden mocht BF1 een keer een update nodig hebben.

(Dit topic ben ik gestart in client software omdat naar mijn inziens Origin van EA dit is, als dit niet het goede subforum is hiervoor dan mijn excuses)