iPhone 6(s) of 7 OTG (on the go) kabel mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJRef
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-02 18:44
Dag,

ik ben aan het orienteren voor de aankomende feestdagen. Mijn zus heeft een Canon 70D en een iPhone 6s of 7, weet niet meer zeker, volgens mij 6s. Nu vroeg ik af of het bij de iPhone mogelijk is om een lightning naar USB (female) adapter te gebruiken om de camera direct op aan te sluiten, of een usb stick, zoals dat bij veel Android toestellen ook gaat. Ook wel On The Go kabel genoemd.
Heeft iemand hier ervaring mee? En met welke precies? Ik vind alleen een kabeltje voor de iphone 5.

Bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Er is een Lightning-naar-USB-camera-adapter (of de USB 3 variant). Deze kun je gebruiken om foto's van je camera of een USB stick op een iPhone te zetten. Deze camera adapters kun je ook voor een beperkt aantal andere apparaten gebruiken (audio/MIDI, ethernet, SD-card reader). Let op dat je hiermee alleen bestanden van de camera/usb stick naar de iPhone kunt importeren, niet de andere kant op. Daarvoor moet je waarschijnlijk je iPhone jailbreaken (als dat überhaupt nog kan).

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJRef
Jeetje, wat een geld. Zouden goedkopere aftermarket adapters ook werken?
Hoeft ook maar één kant op. Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:27
ebay he :)

Heb zelf een paar dagen terug een OTG kabel besteld van LogiLink voor mijn android tablet. Was EUR 1,99 inc. verzendkosten. Ik zag ook iPhone versies er tussen staan dus neem een kijkje zou ik zeggen ;)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJRef
Sir_Hendro schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 16:33:
ebay he :)

Heb zelf een paar dagen terug een OTG kabel besteld van LogiLink voor mijn android tablet. Was EUR 1,99 inc. verzendkosten. Ik zag ook iPhone versies er tussen staan dus neem een kijkje zou ik zeggen ;)
Ja, als het allemaal werkt! Apple is wat dat betreft erg restrictief.. Te erg.
Maar goedkoop kabeltje via ebay is natuurlijk minder schadelijk voor de portemonnee als het niet (goed) werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJRef
Ik heb op Bol.com een goedkope versie van de 35 euro kostende sd-kaartlezer. deze kost maar 20 euro.
Enig idee of dit hetzelfde werkt zonder restricties?

https://www.bol.com/nl/p/...0000066194453/#modal_open
Pagina: 1