Onlangs heb ik een Lenovo L520 aangeschaft en daar Win 7 32 bits opgezet.
Dit omdat sommige programma's daar op moeten draaien.
De ingebouwde webcam deed het goed maar nu ineens niet meer.
Wordt ook ineens niet meer gezien bij apparaatbeheer.
Ik heb de BIOS geflashed, op internet bij Lenovo Solutions een aantal dingen gelezen en geprobeerd maar tot op heden 0 resultaat.
FN+F6 geeft alleen maar de audio weer.....
Kan zo'n webcam ineens er zomaar mee uitscheiden? Laptop is amper 4 jaar oud....
Weet iemand hier iets om vast te stellen of de webcam kaduuk is gegaan of dat het ergens toch een software gebeuren is? Het befaamde omgevallen bitje of toch ergens een vinkje niet aan hebben staan?
In de BIOS kan ik geen optie vinden om de webcam in- of uit te schakelen....
Laptop is niet uit elkaar geweest......maar zelf twijfel ik nu of er niet een kabelbreuk ergens zit....Moet de laptop wel voor uit elkaar......
Dit omdat sommige programma's daar op moeten draaien.
De ingebouwde webcam deed het goed maar nu ineens niet meer.
Wordt ook ineens niet meer gezien bij apparaatbeheer.
Ik heb de BIOS geflashed, op internet bij Lenovo Solutions een aantal dingen gelezen en geprobeerd maar tot op heden 0 resultaat.
FN+F6 geeft alleen maar de audio weer.....
Kan zo'n webcam ineens er zomaar mee uitscheiden? Laptop is amper 4 jaar oud....
Weet iemand hier iets om vast te stellen of de webcam kaduuk is gegaan of dat het ergens toch een software gebeuren is? Het befaamde omgevallen bitje of toch ergens een vinkje niet aan hebben staan?
In de BIOS kan ik geen optie vinden om de webcam in- of uit te schakelen....
Laptop is niet uit elkaar geweest......maar zelf twijfel ik nu of er niet een kabelbreuk ergens zit....Moet de laptop wel voor uit elkaar......