Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rabobank verwijdert app

Pagina: 1
Acties:

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35
nieuws: Rabobank verwijdert bankieren-app uit de Windows Store

Er is niets waaruit blijkt dat de Rabobank zelf de app heeft verwijdert en dus is de titel hoogst suggestief. De feiten geven aan dat de app niet beschikbaar is en de Rabobank nog aan het onderzoeken is waarom.

Betere titel zou dus zijn dat de Rabobank app niet meer beschikbaar is in de Windows Store.

• Voxxie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:18
Eens,

Zoals ik ook al bij het artikel heb aangegeven in de comments geeft de Rabobank zelf aan dat ze het probleem aan het onderzoeken zijn en dat bij de afdeling support het niet bekend is dat de support voor het Windows Mobile / Windows Phone platform zou stoppen.

Lijkt dus meer op een storing dan het definitief staken van de ondersteuning.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
We hebben de titel aangepast want jullie hebben natuurlijk gelijk: nieuws: Rabo Bankieren-app is niet beschikbaar op mobiele Windows-apparaten

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35
d:)b

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 12:15

nwagenaar

God, root. What's the differen

Zelfs na de aanpassing van deze titel snap ik niet wat de toegevoegde waarde is van het nieuwsbericht op t.net.

Het bericht is enorm suggestief en al deze informatie was al sinds zaterdag bekend op GoT: link.

Mijn Neo Geo MVS collectie