Hoi
ik zit met een zeer irritant probleem wat maar niet weg gaat.. Quake3 hapert als de ziekte.. Heb al vanalles geprobeerd..andere detonators, andere directx, formatteren, AGP texture size in de bios op ALLE settings gehad, geheugen veranderd, noem maar op... maar nog hapert hij ontzettend (vooral in het begin, bijna onspeelbaar, daarna gaat het wat beter maar blijft hij haperen).
Oke, hij gaat laden, "awaiting snapshot" en het spel begint...swapperdeswapperdeswapperdesswap, frames per seconde knallen van 60 naar 5, 60 naar 5, 60 naar 5 etc etc en het geluid blijft steken... telkens als het spel hapert, heb ik HD activiteit...
What gives?
Specs :
Abit be6
celeron 500
128 MB Intern (swapfile op 128 MB)
Windows ME (98 zelfde probleem)
Detonator 10.80 (6 andere versies zelfde probleem)
Netwerk kaartje
SB Live value
Hercules 3dprophet 2 mx (geforce2mx)
Niets is overgeklokt of wat dan ook en het geheugen draait op CAS3.
Wie o wie kan mij helpen?
ik zit met een zeer irritant probleem wat maar niet weg gaat.. Quake3 hapert als de ziekte.. Heb al vanalles geprobeerd..andere detonators, andere directx, formatteren, AGP texture size in de bios op ALLE settings gehad, geheugen veranderd, noem maar op... maar nog hapert hij ontzettend (vooral in het begin, bijna onspeelbaar, daarna gaat het wat beter maar blijft hij haperen).
Oke, hij gaat laden, "awaiting snapshot" en het spel begint...swapperdeswapperdeswapperdesswap, frames per seconde knallen van 60 naar 5, 60 naar 5, 60 naar 5 etc etc en het geluid blijft steken... telkens als het spel hapert, heb ik HD activiteit...
What gives?
Specs :
Abit be6
celeron 500
128 MB Intern (swapfile op 128 MB)
Windows ME (98 zelfde probleem)
Detonator 10.80 (6 andere versies zelfde probleem)
Netwerk kaartje
SB Live value
Hercules 3dprophet 2 mx (geforce2mx)
Niets is overgeklokt of wat dan ook en het geheugen draait op CAS3.
Wie o wie kan mij helpen?