Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Intel Core Quad CPU Q6600 2.40 GHz 64 bts 4 GB geheugen waarop afgelopen zomer Windows 10 is geïnstalleerd.
Door onverklaarbare oorzaak zijn een maand geleden de meldingen van Windows 10 niet meer leesbaar doordat de kleuren van de tekstvakken hetzelfde zijn als de tekst. Rare kleuren worden eerst getoond voordat het tekstvak is opgebouwd. Fel Geel, Zwart en wit.
Soms kan je zien wat er staat als je de tekst 'kan' selecteren.
Alle Kleur instellingen van Windows 10 geprobeerd, Hoog en Laag contrast. Kleurprofielen aangemaakt. Geavanceerde kleur instellingen geprobeerd. Jammer dat ik nog geen schermafdruk kan invoegen.
als ik bijvoorbeeld met rechtermuis op dit berichtvenster klik dan verschijnt er een tekstvak zonder tekst. Tekst is wit op een witte achtergrond. Soms is de tekstvak kleur fel geel.
Als ik bijvoorbeeld over de iconen op de taalbalk ga dan komt er een wit tekstvak met witte letters.
Geen idee waar ik dit kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Kun je eens een screenshot maken en hier posten? Wellicht dat het alleen (kan me niet voorstellen overigens) op je scherm zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:52:
Jammer dat ik nog geen schermafdruk kan invoegen.
Gebruik een host zoals imgur of tinypic e.d. hiervoor. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rare vraag Arunia, Ik heb een schermafbeelding maar als ik weet niet hoe ik deze moet invoegen.
Als ik met de rechter muisknop op dit tekst vak klik dan krijg ik een wit vlak met mogelijk een keuze maar alles is wit dus weet niet waar ik moet klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:03:
Rare vraag Arunia, Ik heb een schermafbeelding maar als ik weet niet hoe ik deze moet invoegen.
Als ik met de rechter muisknop op dit tekst vak klik dan krijg ik een wit vlak met mogelijk een keuze maar alles is wit dus weet niet waar ik moet klikken.
Je upload de afbeelding naar een website zoals www.imgdumper.nl, daarna kies je de Ubb image(thumbnail):
en die zet je in je volgende reactie.

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/sazKn/d59339b4fd.png

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5821b3a748160/5821b3a741103-Windows_10_tekstvak_probleem.thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Hmm, wist niet dat je met thumb niet meer kon inzoemen, deze werkt wel goed.

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5821b3a748160/5821b3a741103-Windows_10_tekstvak_probleem.jpg

Deze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat ziet eruit als een corrupt hoog contrast thema. Heb je al een system file consistency scan gedaan via sfc /scannow in een admin prompt (snel bereikbaar via winkey+x)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:48

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

linker alt + linker shift + printscreen, en je bent overal van af ;)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NeFoRce Helaas dan heb je hetzelfde probleem in Hoog contrast: Zwart tekstvlak met zwarte letters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:25:
NeFoRce Helaas dan heb je hetzelfde probleem in Hoog contrast: Zwart tekstvlak met zwarte letters
Wat gebeurd er als je het nogmaals doet en dus uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan worden het weer witte teksvakken met witte letters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Met een ander account getest? Kan ook een fout in je profiel zijn. Dat is niet altijd eenvoudig op te lossen, anders dan een nieuwe maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hero goed idee. Zal gelijk met een ander profiel inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hero Helaas heeft dat niet geholpen.
Ik had nog een niet gebruikt profiel wat hetzelfde probleem gaf en daarna een nieuw Profiel aangemaakt met hetzelfde probleem. Alvast bedankt voor je meedenken.
Pagina: 1