Vraag

• EwieM
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-01 18:50
Beste tweakers,

ik heb de volgende build samengesteld:
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD A10-7850K Boxed€ 99,-€ 99,-
1ASRock A68M-ITX€ 59,30€ 59,30
1Inter-Tech ITX SY-800€ 30,-€ 30,-
1AOC e2070Swn Zwart€ 74,40€ 74,40
1Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM€ 29,98€ 29,98
1Rapoo Toetsenbord V700€ 44,99€ 44,99
1Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2A2400C11R€ 55,-€ 55,-
1Corsair VS450€ 38,45€ 38,45
1Intenso Top 256GB€ 66,08€ 66,08
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 497,20

ik zit alleen een beetje et de kast, ik vind een kubusje wel leuk maar een super platte itx pc is fijner. ik kan alleen nergens de hoogte van de stock-koeler vinden van een apu a10. is er iemand die dit weet? dan kan ik misschien nog een andere kast zoals deze (pricewatch: Inter-Tech ITX SY-500) of deze (pricewatch: Chieftec IX-01B-OP

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb zelf al internet afgezocht, misschien in de verkeerde plek gekeken. maar ook op AMD's eigen site kon ik hier niets over vinden. is er iemand die hier meer over weet?

Beste antwoord (via EwieM op 08-11-2016 12:24)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:54

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

PC van m'n vader is 90 'hoog' en heeft nog ruimte zat met de stock koeler van Intel. AMD wijkt daar niet veel vanaf qua hoogte. Ik denk dat het wel past, maar even nameten kan geen kwaad.

Even zoeken op Google gaf al wat: http://webcache.googleuse...newwindow=1&hl=en&ct=clnk.
Moet toch genoeg zeggen lijkt mij. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Alle reacties

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ergens denk ik wel dat ze bij het ontwerpen van een behuizing hier rekening mee houden. Wat ik aan plaatjes zie op de website van de fabrikant, monteer je een 3,5" harde schijf boven het moederbord. Daar heb je dus al redelijk wat ruimte boven voor een ventilator. Het zou gek moeten zijn wil daar geen stock koeler in passen.

• EwieM
Hero of Time schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:48:
Ergens denk ik wel dat ze bij het ontwerpen van een behuizing hier rekening mee houden. Wat ik aan plaatjes zie op de website van de fabrikant, monteer je een 3,5" harde schijf boven het moederbord. Daar heb je dus al redelijk wat ruimte boven voor een ventilator. Het zou gek moeten zijn wil daar geen stock koeler in passen.
dit is in de case die in het lijstje staat, het ging mij eigenlijk meer om de cases die daaronder staan, deze zijn 63 en 65 mm dik, ik vroeg me af of dat ging passen.

Acties:
  • Beste antwoord

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

PC van m'n vader is 90 'hoog' en heeft nog ruimte zat met de stock koeler van Intel. AMD wijkt daar niet veel vanaf qua hoogte. Ik denk dat het wel past, maar even nameten kan geen kwaad.

Even zoeken op Google gaf al wat: http://webcache.googleuse...newwindow=1&hl=en&ct=clnk.

• EwieM
Hero of Time schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 12:16:

Dankjewel, ik heb die site over het hoofd gezien, ik ga er wel van uit dat het goed komt, anders moet ik toch maar wennen aan het kopen van een aparte cpu koeler.