Toon posts:

Geen WarCow bij UT Bonuspack :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden de bonuspack geinstalleerd en wanneer ik in de menu door de models browse zie ik de war cow. Hij is goed geinstalleerd denk je. Wanneer ik echter op servers speel zie ik gewone skins i.p.v. warcows (als die speler een warcow heeft gekozen). Wanneer hij dood gaat veranderd hij opeens in een warcow. :?

Heb ik iets verkeerds gedaan bij het installeren?

Verwijderd

op sommige servers zijn die cows en nog een paar andere models disabled

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Precies.

Hij wordt door velen namelijk gezien als 'irritant'.

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:02
Op vrijdag 29 juni 2001 23:16 schreef Nibbles het volgende:
Precies.

Hij wordt door velen namelijk gezien als 'irritant'.
Op zich kan ik daar wel inkomen, maar ik vraag me af of dat er mee te maken heeft. Ik denk niet dat er veel servers zijn waar alleen de WarCow wordt disabled. Vaak doen op deze servers de Skaarj-skins het ook niet.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Er is een functie als "no monsters" ofzo.
Ik weet de regel in de .ini niet uit m'n hoofd.

Daarmee kun je alleen de standaard skins gebruiken.

Of ze hebben gewoon niet de bonuspack erop gezet. Meestal worden namelijk alleen de standaard maps gespeeld.

Verwijderd

He... Dit had ik ook es een keer op mijn LAN hier. Alleen als ik dood was kon je zien da'k een WarCow was.

Verwijderd

gelukkig doen veel servers niet aan die onzin...cows look cool, but suck in the game..

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ja..lastig te snipen

Verwijderd

Force Default Models aanstaan? Als je die uitzet krijg je nl gewoon de Cow, Nali en Skaarj Hybrid uit Bonus Pack te zien. Ik zet de optie (onder Mod in het UT menu) altijd aan, vind de Skaarjs enzo vreselijk irritant.

Verwijderd

Warcow sucks lol

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:23
Warcow lijkt me niet echt bevordelijk voor je score.
Stel: Je speelt online en je ziet twee man lopen, een warcow en een standaard figuur. Welke frag je?!?!? >:)
Dood aan de oorlogskoeien!!!

Verwijderd

Warcow is lame, ik spel geen UT maar op school hadden we een LAN-party met UT. Ik was met 5 anderen als laatste over bij last man standing, en wordt ineens kapot geknald terwijl ik niemand zag. GAME OVER :(.

Wat bleek: de grootste sukkel van de hele school had de warcow+sniperrifle gepakt en zat in een donker hoekje crouchend te snipen, zodat NIEMAND hem zag. (die gast had aan het einde trouwens maar 3 frags)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Koeien zuigen, net als die donkere skins, ik vind het best slecht dat in TDM default een rood en een blauw team hebt. Neem als voorbeel morpheus, als daar een blause door de lucht vliegt zie je die echt een stuk slechter.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dus geen enkele van de models uit Bonus Pack 1. Dus geen Skaarj, WarCow and die Nali's. Alleen als ze dood gaan dan veranderen ze meteen in die models. Ik wil wel eens zien hoe die WarCows en Nali's enzo de pelvic thrust en meer van die gestures doen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Op zaterdag 30 juni 2001 11:05 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Force Default Models aanstaan? Als je die uitzet krijg je nl gewoon de Cow, Nali en Skaarj Hybrid uit Bonus Pack te zien. Ik zet de optie (onder Mod in het UT menu) altijd aan, vind de Skaarjs enzo vreselijk irritant.
Dat is volgens mij ook de oplossing...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:14
ik vindt die warcow wel cool.... als je iets lager richt kan je lekker wel makkelijker raken :)
ik ben zelf trouwens geen warcow

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 juni 2001 20:10 schreef Taro het volgende:

[..]

Dat is volgens mij ook de oplossing...
Dat heb ik wel vaker geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet.

Verwijderd

Hahaha, die Warcow, verschrikkelijk wezen om tegen te vechten, dodelijk irritant, en hij "wiebelt" zo.. Wel gaaf om zo'n beest te zien dodgen.
Kameraad van me zei dat je er geen headshots op kunt maken, maar dat wil dus wel..
Inderdaad, als er meerdere mensen lopen, dan schiet je toch als eerste op zo'n koe, menselijk trekje?

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 06:25 schreef Maiar het volgende:

Ja..lastig te snipen
Op het wapen richten voor een headshot. Sim-pel.

De skin op zich wiebelt teveel en valt gewoonweg meer op dus.
Pagina: 1