Mijn computer van 7 jaar oud loopt tegen het maximale aan mbt geheugen. De computer heeft de volgende onderdelen:
ASUS M4A785TD-M EVO,sAM3
AMD PHENOM II X4 955 AM3 BLACK ED BOX
Kingston 4GB DDR3-1333 PC3-10600 KIT
+ een 256 gb SSD hardeschrijf van Samsung en 3 TB hardeschrijf
De aparte videokaart die er in zat is overleden door muizen in mijn comupter.
Ik weet nu niet wat de beste optie is om te voorkomen dat mijn computer "low on memory" zit. Is dat:
1: Dat de computer nog steeds dagelijks gebruik makkelijk aan moet kunnen en dat het probleem softwarematig moet worden opgelost.
2: De videokaart van het moederbord teveel geheugen vraagt (draaien twee beeldschermen op) en dat met een extra videokaart dit weer wordt opgelost (maar dan welke videokaart is het meest geschikt?)
3: De geheugen niet meer toereikend is en er geheugen bij moet (wat is dan de beste optie. Het moederbord is slechts 4 slots met een maximale ondersteuning van 1800 en 16GB).
4: het moederbord te oud is en het beter om in de toekomst het moederbord met geheugen en processor te vervangen
Graag advies wat de beste vervolg stap is qua upgrading van de pc
ASUS M4A785TD-M EVO,sAM3
AMD PHENOM II X4 955 AM3 BLACK ED BOX
Kingston 4GB DDR3-1333 PC3-10600 KIT
+ een 256 gb SSD hardeschrijf van Samsung en 3 TB hardeschrijf
De aparte videokaart die er in zat is overleden door muizen in mijn comupter.
Ik weet nu niet wat de beste optie is om te voorkomen dat mijn computer "low on memory" zit. Is dat:
1: Dat de computer nog steeds dagelijks gebruik makkelijk aan moet kunnen en dat het probleem softwarematig moet worden opgelost.
2: De videokaart van het moederbord teveel geheugen vraagt (draaien twee beeldschermen op) en dat met een extra videokaart dit weer wordt opgelost (maar dan welke videokaart is het meest geschikt?)
3: De geheugen niet meer toereikend is en er geheugen bij moet (wat is dan de beste optie. Het moederbord is slechts 4 slots met een maximale ondersteuning van 1800 en 16GB).
4: het moederbord te oud is en het beter om in de toekomst het moederbord met geheugen en processor te vervangen
Graag advies wat de beste vervolg stap is qua upgrading van de pc