Vraag

• aart1998
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09-2022
Mijn vraag

Ik ben op zoek naar een niet te dure (€400-€700) (systeem) camera. De camera moet 120 fps op 1080p kunnen filmen. Nu zat ik te kijken naar de Sony a6000 maar die kan dat niet. Zijn broer daarin tegen wel a6300 maar die is ook gelijk een heel stuk duurder. Ook heb ik gekeken naar de Sony rx100 iv die kan dit wel alleen daarvan kan ik de lens niet verwisselen. Dus kort samengevat zoek ik eigenlijk een combinatie van de a6000 en de rx100 iv. Weet iemand hier een goede alternatief voor?

Alle reacties

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-11 23:38

SomerenV

It's something!

En wat heb je zelf al precies uitgezocht? Als je wat zoekwerk verricht had dan had je namelijk al een antwoord gehad.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-11 20:29
Je zoekt iets wat niet bestaat voor die prijs. Dus of genoegen nemen met minder fps, of meer euro's ophoesten.

The devil is in the details.

• aart1998
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 12-09-2022
Dat dacht ik al. Alleen de verfijnde zoekresultaten voor normale camera's gaan normaal niet erg in op de video kwaliteit. Vandaar mijn vraag. Maar het antwoord is duidelijk.

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
uit mijn hoofd roep ik even fuji die hadden zeker in het verleden altijd al veel fps maar os het een systeem camera is. Als hierboven zoeken.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.