[Tweakblog] Is het een comment van mijzelf?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:22
Hey heren!

Concreet wil ik eigenlijk weten van welk ip de voorlaatste edit is van mijn laatste/onderste post in deze blog World Citizen: Introductie Boom Beach

Er stond iets in wat enigsinds scherp was. Ik kan me echter haast niet voorstellen dat ik dit zelf gepost heb...

Wellicht stond ik ergens ingelogd en heeft een grapjas vriend het veranderd... echter als ik het ip niet ken ga ik me ergens zorgen maken.

Als het een modje was kan ik er stiekem wel om lachen en hoef ik niet te weten wie het precies was :D

Alvast reuze bedankt.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Diegene kan de edit-/quoteknop ook niet vinden :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Je kunt al je huidige openstaande sessies in ieder geval zien: https://tweakers.net/my.tnet/sessions

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
World Citizen schreef op maandag 07 november 2016 @ 22:35:
Hey heren!

Concreet wil ik eigenlijk weten van welk ip de voorlaatste edit is van mijn laatste/onderste post in deze blog World Citizen: Introductie Boom Beach

Er stond iets in wat enigsinds scherp was. Ik kan me echter haast niet voorstellen dat ik dit zelf gepost heb...

Wellicht stond ik ergens ingelogd en heeft een grapjas vriend het veranderd... echter als ik het ip niet ken ga ik me ergens zorgen maken.

Als het een modje was kan ik er stiekem wel om lachen en hoef ik niet te weten wie het precies was :D

Alvast reuze bedankt.
Hij is 1 keer geedit, door jezelf op 2016-11-07 22:26:36. Wat er daarvoor stond is nooit aangepast en was zo erg toch niet? (iets met 'meer hits')

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan