Ik kom hier niet uit grrr. Ik heb een QuickFire TK op een P55-UD6, in Windows werkt dat allemaal prima - alle toetsen inclusief de delete toets. Echter kan ik gewoon niet in het bios komen, of ik nu op del ram vanaf boot tot ik een ons weeg of del zelfs ingedrukt houdt op verschillende momenten - no way. Met een ander toetsenbord lukt het wel. Bevindingen / probeersels:
- Legacy USB support staat aan
- F12 werkt wel, dan kom ik vrolijk in het "boot from <x>" menu, maar via die route kom ik niet in het bios
- NKRO of 6KRO modus maakt geen verschil
- Het toetsenbord aansluiten via USB naar PS2 werkt niet
- Voor de zekerheid met en zonder numlock de delete geprobeerd (omdat deze gemixed is met de '4' op deze plank), niets
- Ik dacht, ik doe het via de "EasyTune" omweg, maar amai dat is rommel; BSOD's en moet er een AppCenter onder hangen wat ook half werkt op Win10 x64
Er is geen andere / tweede delete knop, ik kom er gewoon niet in
. Iemand nog ideëen behalve een extra toetsenbord kopen voor €5
?
- Legacy USB support staat aan
- F12 werkt wel, dan kom ik vrolijk in het "boot from <x>" menu, maar via die route kom ik niet in het bios
- NKRO of 6KRO modus maakt geen verschil
- Het toetsenbord aansluiten via USB naar PS2 werkt niet
- Voor de zekerheid met en zonder numlock de delete geprobeerd (omdat deze gemixed is met de '4' op deze plank), niets
- Ik dacht, ik doe het via de "EasyTune" omweg, maar amai dat is rommel; BSOD's en moet er een AppCenter onder hangen wat ook half werkt op Win10 x64
Er is geen andere / tweede delete knop, ik kom er gewoon niet in
De meeste mensen deugen!