Philips 70cm breedbeeld, fl 1299

Pagina: 1
Acties:

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:10
Ik ben dus op zoek naar 'n TVtje, budget ligt rond de 1300 gulden, iig niet veel meer..
Nou was ik dus even kijken bij de IT's in Den Haag (Babylon), eerst keek ik nog bij de 4:3 modellen, 72cm enzo.. leek me wel wat :) Maar toen ik eenmaal bij de breedbeelds was wou ik niet anders meer :) dat is wel duidelijk dus :P
Nu zie ik daar 'n mooie staan, tenminste, ik vind het wel wat, een 70cm Philips, om precies te zijn de: 28PW6005/01 fl 1299 dus.
Ook zag ik een samsung, zelfde specificaties ongeveer, maar kostte fl 1099.. alleen na wat vergelijking vond ik die toch wat minder, al is het erg lastig oordelen met al die TV's op 1 zo'n wand..
Voor mij is 't toch een flinke aanschaf zo'n TV, dus maak ik nu een goede keus? of kan ik voor dit geld beter krijgen?
En hoe zit het met het geluid? dat hoor je nooit in de winkel.. :( ik ben niet zoveel eisend, maar er mag best een flink geluid uitkomen voor de DVD films :) als PC speakers (waarmee ik nu ook DVD kijk) heb ik Creative Labs FPS1000, dat vind ik opzich wel ok. (jaja, ik weet het, het is eigenlijk shit, maar ik heb geen geld over voor iets anders, en daar gaat deze topic niet over ;))
Nou ja, graag dus een oordeel over mijn keuze en evt. een alternatief :)

Oh ja, mischien even een plaatje erbij :P
Afbeeldingslocatie: http://www.block.nl/WebShop/media/20303.jpg

Verwijderd

Voor een paar piekjes meer ;) Heb je een mooie sony 100hz wega scherm :9

• Xtuv
Op vrijdag 29 juni 2001 19:47 schreef Konijn het volgende:
Voor een paar piekjes meer ;) Heb je een mooie sony 100hz wega scherm :9
Ik zeg mijn budget ligt rond de fl 1300...
als jij voor letterlijk een paar piekjes meer een 100hz wega weet te vinden (en geen 55cm) dan zou 'k het graag horen...

Verwijderd

Volgens mij kan je tegenwoordig moeilijk een slechte keus maken. Er komen vrijwel geen slechte tv's op de markt. Met geluid zit wel snor, maar misschien dat ze hem in de winkel op een dvd speler oid. kunnen aansluiten?

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zaterdag 30 juni 2001 00:33 schreef Xanandu het volgende:
Volgens mij kan je tegenwoordig moeilijk een slechte keus maken. Er komen vrijwel geen slechte tv's op de markt. Met geluid zit wel snor, maar misschien dat ze hem in de winkel op een dvd speler oid. kunnen aansluiten?
precies, als je voor zoveel geld iets gaat aanschaffen lijkt me dat een kleine moeite, en zullen ze dus heus wel doen! succes!

• pimpimmers
  • Niet online
Jammer dat je niet is meer geld hebt anders was ik voor een Loewe gegaan.
Ik heb vandaag één besteld van maar liefst 6000 ballen en natuurlijk een DD/DTS gedoe en een sub van 800W
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Verwijderd

6000 piek voor een tv.

Sorry maar JE BENT GEK!!!!!!

1300 gld vind ik nog wel gaan maar meer dan 2000 piek, ECHT NIET!!!!

Die Philips zoet er goed uit man.

Als ik het geld had zou ik hem ook kopen

Verwijderd

heb dat model alleen de 100mhz type dan, 72 cm enzo, sinds een paar weken, bevalt me op zich goed..
t geluid is op verschillende manieren in te stellen..heb em niet zo hard staan, cuzz 'k ook een surround heb( die's toch wel ff wat beter :) )
die was 1850..

edit/feel tiepvouten :(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:36

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 30 juni 2001 00:58 schreef tva_goku het volgende:
6000 piek voor een tv.

Sorry maar JE BENT GEK!!!!!!

1300 gld vind ik nog wel gaan maar meer dan 2000 piek, ECHT NIET!!!!
Doe mij een mooie 82cm voor onder de 2000 piek. (en dan eentje waar ik ook naar kan kijken, ok?). M'n ouders hebben vorige week bij de It's een mooie 82cm 100Hz philips gekocht voor 2600 gulden. Dat vind ik redelijk goedkoop. :) Mooi beeld met DVD. Met kabel en "rek-stand" trouwens vrij brokkelig :r 4:3 standje is het weer scherp. Zal wel aan de geweldige kwaliteit van de kabel liggen ofsow.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Xtuv
Dan zal ik maar voor deze gaan, voor dit geld is er niet zoveel keuze nee.. iets meer zou het moeilijk worden, dan heb je wel wat meer maarja, dat geld heb ik nu eenmaal niet.
Ik ga van de week nog maar eens kijken en even luisteren ofzo naar 't geluid :) en gewoon kopen dat ding :)

Verwijderd

Mijn tante had een panasonic 100 hz breedbeeld 82 cm ofzow voor onder de 2000 piek. Ze vond m zeer scherp, maarja dat zijn haar woorden, ik heb m nog niet gezien.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
100hz zal waarschijnlijk wel niet mogelijk zijn voor 1300 piek, maar wat misschien wel een handige functie is om maar te kijken is of het beeld zich automatisch aanpast als het wel of geen breedbeeld uitzending is. Hoef je niet elke keer te zoeken naar het goede beeld en kijk je altijd met de meest minimale vervorming :)

My 2 cents :7

• Xtuv
Op zaterdag 30 juni 2001 20:56 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Mijn tante had een panasonic 100 hz breedbeeld 82 cm ofzow voor onder de 2000 piek. Ze vond m zeer scherp, maarja dat zijn haar woorden, ik heb m nog niet gezien.
fl 1850 ofzo ja... way boven mij fl 1300 :'(

• Xtuv
Op zaterdag 30 juni 2001 22:25 schreef T het volgende:
100hz zal waarschijnlijk wel niet mogelijk zijn voor 1300 piek, maar wat misschien wel een handige functie is om maar te kijken is of het beeld zich automatisch aanpast als het wel of geen breedbeeld uitzending is. Hoef je niet elke keer te zoeken naar het goede beeld en kijk je altijd met de meest minimale vervorming :)

My 2 cents :7
Weet iemand of dat bij dit model wel goed zit of juist niet...?
Pagina: 1