Ik ben dus op zoek naar 'n TVtje, budget ligt rond de 1300 gulden, iig niet veel meer..
Nou was ik dus even kijken bij de IT's in Den Haag (Babylon), eerst keek ik nog bij de 4:3 modellen, 72cm enzo.. leek me wel wat
Maar toen ik eenmaal bij de breedbeelds was wou ik niet anders meer
dat is wel duidelijk dus 
Nu zie ik daar 'n mooie staan, tenminste, ik vind het wel wat, een 70cm Philips, om precies te zijn de: 28PW6005/01 fl 1299 dus.
Ook zag ik een samsung, zelfde specificaties ongeveer, maar kostte fl 1099.. alleen na wat vergelijking vond ik die toch wat minder, al is het erg lastig oordelen met al die TV's op 1 zo'n wand..
Voor mij is 't toch een flinke aanschaf zo'n TV, dus maak ik nu een goede keus? of kan ik voor dit geld beter krijgen?
En hoe zit het met het geluid? dat hoor je nooit in de winkel..
ik ben niet zoveel eisend, maar er mag best een flink geluid uitkomen voor de DVD films
als PC speakers (waarmee ik nu ook DVD kijk) heb ik Creative Labs FPS1000, dat vind ik opzich wel ok. (jaja, ik weet het, het is eigenlijk shit, maar ik heb geen geld over voor iets anders, en daar gaat deze topic niet over
)
Nou ja, graag dus een oordeel over mijn keuze en evt. een alternatief
Oh ja, mischien even een plaatje erbij
Nou was ik dus even kijken bij de IT's in Den Haag (Babylon), eerst keek ik nog bij de 4:3 modellen, 72cm enzo.. leek me wel wat
Nu zie ik daar 'n mooie staan, tenminste, ik vind het wel wat, een 70cm Philips, om precies te zijn de: 28PW6005/01 fl 1299 dus.
Ook zag ik een samsung, zelfde specificaties ongeveer, maar kostte fl 1099.. alleen na wat vergelijking vond ik die toch wat minder, al is het erg lastig oordelen met al die TV's op 1 zo'n wand..
Voor mij is 't toch een flinke aanschaf zo'n TV, dus maak ik nu een goede keus? of kan ik voor dit geld beter krijgen?
En hoe zit het met het geluid? dat hoor je nooit in de winkel..
Nou ja, graag dus een oordeel over mijn keuze en evt. een alternatief
Oh ja, mischien even een plaatje erbij