Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe VGA omdat ik merk dat mijn HD7950 het niet meer zo goed lijkt te doen in sommige games. Ik speel momenteel Overwatch, BF1, Skyrim en Paragon en ik merk dat de graphics toch wel wat minder worden.
Ook vraag ik me af of mijn CPU (i5 3570k) geen bottleneck begint te worden bij upgrade? Momenteel loopt hij op stock snelheden maar ik kan eventueel nog wat OC'en (zit ook een Scythe Mugen op en is ook wat warmer voor komende winter
).
Wat is je budget?
€300 is mijn limiet, minder = beter
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD / NVidia maakt niet echt uit, daarom dat ik ook twijfel tussen de 1060GTX en RX480.
Eventueel zou ik ook een 1050GTX overwegen als dit goed genoeg is om BF1 op high te spelen (1080p).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb momenteel volgend systeem:
CPU: i5-3570k @ 3.4GHz (liep vroeger op 4GHz dus kan evt wel wat spelen)
Mobo: Z75 Pro3
Sapphire HD7950
8GB RAM
Ik zoek een?
Nieuwe VGA omdat ik merk dat mijn HD7950 het niet meer zo goed lijkt te doen in sommige games. Ik speel momenteel Overwatch, BF1, Skyrim en Paragon en ik merk dat de graphics toch wel wat minder worden.
Ook vraag ik me af of mijn CPU (i5 3570k) geen bottleneck begint te worden bij upgrade? Momenteel loopt hij op stock snelheden maar ik kan eventueel nog wat OC'en (zit ook een Scythe Mugen op en is ook wat warmer voor komende winter
Wat is je budget?
€300 is mijn limiet, minder = beter
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD / NVidia maakt niet echt uit, daarom dat ik ook twijfel tussen de 1060GTX en RX480.
Eventueel zou ik ook een 1050GTX overwegen als dit goed genoeg is om BF1 op high te spelen (1080p).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb momenteel volgend systeem:
CPU: i5-3570k @ 3.4GHz (liep vroeger op 4GHz dus kan evt wel wat spelen)
Mobo: Z75 Pro3
Sapphire HD7950
8GB RAM