Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik ben van plan om een QNAP NAS TS-253A te gaan kopen,o.a. om te downloaden.

Is het te doen om hiervoor mijn betaalde VPN, IPVanish, te gebruiken om dit anoniem te kunnen doen?
Op mijn laptop lukt dit wel.
Dus om deze VPN te laten draaien op een NAS? En hoe?

Relevante software en hardware die ik gebruik
QNAP TS-253A
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: dit is meer een beetje research vooraf.

Gr 307CC
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hangt helemaal af van of je een VPN client kan draaien op je NAS en of die client met de VPN provider om kan gaan.
Waarom niet je router deze VPN op laten zetten. Dan is _alle_ verkeer van en naar jouw LAN via deze VPN verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:50:
Het hangt helemaal af van of je een VPN client kan draaien op je NAS en of die client met de VPN provider om kan gaan.
Waarom niet je router deze VPN op laten zetten. Dan is _alle_ verkeer van en naar jouw LAN via deze VPN verbinding.
het gaat mij erom om brein te kunnen omzeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Ja het kan, nee het is nog steeds niet legaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
johnkeates schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:08:
Ja het kan, nee het is nog steeds niet legaal.
dankje, is dit ingewikkeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Voor sommigen niet, voor anderen wel.

Wat ik niet begrijp is dat je de FAQ voor jouw vraag helemaal niet gevonden hebt; de oplossing staat gewoon al online op internet met naam en toenaam.

Vergeet ook niet dat als jouw VPN tijdelijk niet functioneert en je bindings staan niet goed, dat jouw NAS vrolijk over je "thuisverbinding" verder downloadt en je dus helemaal niets omzeilt. Sterker nog; als je je NAS incorrect hebt ingesteld, ben je ineens "zichtbaar" voor de hele wereld.

Succes!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:13:
[...]

Voor sommigen niet, voor anderen wel.

Wat ik niet begrijp is dat je de FAQ voor jouw vraag helemaal niet gevonden hebt; de oplossing staat gewoon al online op internet met naam en toenaam.

Vergeet ook niet dat als jouw VPN tijdelijk niet functioneert en je bindings staan niet goed, dat jouw NAS vrolijk over je "thuisverbinding" verder downloadt en je dus helemaal niets omzeilt. Sterker nog; als je je NAS incorrect hebt ingesteld, ben je ineens "zichtbaar" voor de hele wereld.

Succes!
oeps, dat wordt dus uitzoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• citomaster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:37
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 19:05:
[...]

het gaat mij erom om brein te kunnen omzeilen
Als je om brein te 'omzeilen' gebruik maakt van een betaalde vpn, waarom kan je dan ook niet gewoon betalen voor de content? Lijkt mij een stuk eenvoudiger.
Pagina: 1