Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal professioneel worden gebruikt voor muziekproductie in programma's als Cubase, Pro Tools en FL Studio, daarnaast wil ik er af en toe ook op kunnen gamen,
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het zal een volledig nieuwe build worden. Afgezien van de monitor, toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al het een en ander uitgezocht en overgenomen van vorige BBG's Namelijk:
Processor: Intel Core i7 6700K
Koeler: Be Quiet! Dark Rock 3
Videokaart: Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming
Ram (32Gig): Crucial Balistix Sport LT (4x kit)
Moederbord: MSI Z170A Krait
SSD: Samsung 850 EVO 1TB
HDD: WD Blue WD30EZRZ 3TB
Voeding: Corsair RM850x
Kast: ????
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is van groot belang dat het systeem zo stil mogelijk is omdat ik natuurlijk met audio bezig ben. Ook is het belangrijk dat het systeem zo compact mogelijk is gezien ik mijn systeem nog wel eens ergens anders op moet zetten.
Ga je overklokken?
Geen idee, ik denk het niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies hebben over de kast. De kast moet minimaal plaats bieden aan alle bovenstaande hardware terwijl het zo compact, stil en koel mogelijk blijft. Een een mooi design zou ook fijn zijn. Andere feedback is overigens ook zeer welkom! Alvast bedankt!
De PC zal professioneel worden gebruikt voor muziekproductie in programma's als Cubase, Pro Tools en FL Studio, daarnaast wil ik er af en toe ook op kunnen gamen,
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 2000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, het zal een volledig nieuwe build worden. Afgezien van de monitor, toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al het een en ander uitgezocht en overgenomen van vorige BBG's Namelijk:
Processor: Intel Core i7 6700K
Koeler: Be Quiet! Dark Rock 3
Videokaart: Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming
Ram (32Gig): Crucial Balistix Sport LT (4x kit)
Moederbord: MSI Z170A Krait
SSD: Samsung 850 EVO 1TB
HDD: WD Blue WD30EZRZ 3TB
Voeding: Corsair RM850x
Kast: ????
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is van groot belang dat het systeem zo stil mogelijk is omdat ik natuurlijk met audio bezig ben. Ook is het belangrijk dat het systeem zo compact mogelijk is gezien ik mijn systeem nog wel eens ergens anders op moet zetten.
Ga je overklokken?
Geen idee, ik denk het niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies hebben over de kast. De kast moet minimaal plaats bieden aan alle bovenstaande hardware terwijl het zo compact, stil en koel mogelijk blijft. Een een mooi design zou ook fijn zijn. Andere feedback is overigens ook zeer welkom! Alvast bedankt!